Mia29 Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hei! Noen som vet hvor jeg får tak i slike knebeskyttere med antiski til baby? Veslejenta sklir og sklir på parketten. Ikke så lett å lære å krabbe med glatte ullstrømpebukser. Mia
Zitro Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Klipp at tuppen på antisklisokker og tre sokkene over knærne :-) Mye billigere sikkert :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 krusedull.no selger noe slikt...
Mia29 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2010 Lurt! Jeg har en del sokker hun har vokst fra. Hvis de ikke blir for trange skal jeg prøve det. Krusedull sin nettside var midlertidig stengt...
januarbarna? Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Hadde en gang en str.bukse med antiskli både under foten og på knærne. Kom til å tenke på at det kanskje går an å ha på sånn antiskli på tube på knærne på et par av strømpebuksene hennes?
lille sprelle Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Ehh - jeg tror det er janus som har strømpebukser med antiskli på knærne.... Ellers så er det bare en kort fase, så skjønner de det!
MammantilPatrick Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Sparkjøp har strømpebukser med antiskli på knærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå