Zitro Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Bihulebetennelse kanskje? Det kan bare være hodepine som sympton...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 Nei, er ikke syk eller føler meg syk...Eneste er den hodepinen som ligger og sniker i bakhodet mitt :s
Zitro Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Man trenger ikke føle seg syk for å ha bihulebetennelse. Var frisk som en fisk jeg, men gikk da ut og dag inn med hodepine. Traska tilslutt til legen og en kjapp blodprøve viste høy CRP og da slo han fast bihulebetennelse.
Leandermamma Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Ta deg en tur til kiropraktor! Det gjorde jeg etter flere uker med hodepine og etter et kjapt "knekk" i nakken var jeg god som gull igjen.
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Jeg hadde hodepine i kanskje 2-3 mnd. Hver dag, hele dagen. Jeg var hos legen og tok mange blodprøver osv. Jeg tilsutt til naprapat og etter to behandlinger stoppet det:) Var stive muskler
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2010 Det er nok heller stress/stive musker ja:( Blir jeg ikke bedre over helga for jeg ta en tur til legen :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå