Gå til innhold

3 barn av samme kjönn og 4 blir motsatt, noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er jo sånn at jo flere barn man har av samme kjönn jo större sansynlighet er det at neste blir samme også. Så sies det i alle fall.

Derfor lurer jeg på om noen har fått tre barn av samme kjönn og så kommer motsatt kjönn på barn nr 4 eller på barn nr 5 eller 6 f.eks.? Artig å se hvor mange som bryter mönsteret etter 3 av samme kjönn.

Må väre samme pappa til alle barna da.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjelder ikke meg personlig, men i min søskenflokk.

Vi er 4, alle de første 3 er jenter og nr 4 er gutt.

Vår alder: 25, 22, 11, 6

Skrevet

Har en bror som fikk tre jenter først, så en gutt.

Har enda en bror som fikk tre gutter først og så en jente..

og så har jeg en søster som har fått tre gutter nå.. spennende og se om de får jente neste gang;)

Skrevet

Hos meg stemmer det med samme kjønn på hele gjengen-. Har 4 gutter, nå er jeg gravid igjen.....spennende å se om nr 5 er en gutt også :)

Skrevet

Min samboers søskenbarn fikk 3 gutter og så 1 jente.

Skrevet

syns og det der er veldig interresant. eg har 3 gutter fra før og venter nr 4. skal på ul på tirsdag, blir spennende å se. men eg har ein stor følelse av at det blir enda ein gutt:)

Skrevet

Rekkefølgen på våre er gutt, gutt, gutt, jente, gutt, gutt, jente, gutt.

Skrevet

gutt

gutt

gutt

gutt

jente

ny pappa

jente ;-D

Skrevet

min mann

jente

jente

jente

jente

jente

gutt

nå er vi spennt på om det er gutt eller jente i magen:)

Skrevet

gutt nr 4 venter vi:) og gleder oss masse:)

Skrevet

Vet om tre stk som fikk 3 gutter først så jente. Har lest at hvis du har 2 av samme kjønn, er det stor sannsynlig for at nr 3 også blir det samme som nr 1 og 2. Men nr 4 er større sjanse for at det blir det motsatte.

Skrevet

Hei alle sammen :-)

Så morro å se det dere har skrevet her :-).

Synes dette er kjempe innteressant siden jeg alltid har hört at jo flere barn av samme kjönn jo större mulighet er det at neste også blir samme kjönn. At liksom mannens ene kjönns-spermer dominerer.

Takk for mange flotte svar og lykke til til dere alle med den nye gutten eller jenta i magen :-).

Flere svar önskes også :-).

Skrevet

Har hørt det samme men vi har 3 gutter og venter ei jente nå!

Skrevet

her i huset er det 4 gutter

Skrevet

Har også hørt det.Men syns egentli det er litt merkelig. Er vel manne som bestemmer kjønnet. Hvordan vet sædcellene eller livmoren for den del at" Hmm dette er nr 4,nå må vi lage et annet kjønn?":) Hva gjør at det blir motsatt kjønn liksom?? Å hvorfor skal det være større sjangs for samme kjønn flere ganger? Husker (penis) hva han laget sist liksom?:)(hahah)

Er vel 50/50 sjangs hver gang?

Skrevet

Heisann :-))

Jeg har 2 jenter på 4 & 10 år, og så har jeg 1 gutt på snart 7 år....

Og denne gangen så har jeg termin med jente til den 08 mars...

Skrevet

Min mor fikk 3 jenter og stoppet der.. Søsteren fikk 3 gutter på samme alder som min mors barn,, men hun var ikke fornøyd og tok en attpåklatt og da ble barn nr.4 en jente.....

Skrevet

her var det 3 jenter på rad så kom gutten

så kom en gutt til og så en jente og så en gutt...og no er vi veldig spent om ka det blir....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...