Gjest Mangebarnsmamma Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Leser med interesse innleggene her inne, selv om ikke alt er like aktuelt for meg. Jeg er stemor på heltid og det innebærer for oss færre utfordringer i forhold til mannens eks enn jeg forstår mange har. Samtidig innebærer det andre utfordringer som svært lite tid for mine biologiske barn uten sine nye søsken (og omvendt). Sikkert er det i hvert fall at min stemorrolle forholder jeg meg til hver dag, hele året og at det innebærer noen utfordringer for hele familien. Ville ikke hatt det annerledes, men lurer på om det finnes andre her som har det på en liknende måte og hva dere tenker rundt situasjonen. Håper å høre fra dere.
Hvitkløver2020 Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er men ikke på heltid, annenhver uke. Vi snakker sammen stort sett hver dag den uka dem ikke er her også.Ringer å sier god natt osv... Veldig hyggelig! Jeg har hvert stemor for disse to barna i 5,5 år nå..det fungerer veldig bra! de er nå 13 og 10år. J/G. Vi har to gutter å 4 og 2 år sammen, de har jo en uke uten sine storesøsken,men uka som dem alle er her er det jo ikke sååå lett å gi alle like mye tid og oppmerksomhet, som de jo trenger!! Men ting endrer seg litt bare min mann er ferdig ed å pusse opp huset hvårt nå på våren!! Han jobber mye der og da blir alt her på meg, med litt hjelp fra de største=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå