Gå til innhold

Vondt til venstre for halebenet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kan det være bekkenløsning? Har best. time hos kiropraktor over helgen for sikkerthets skyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler kiropraktor ja - det kan være mer type bekkenlåsning som jeg har hatt. Kiropraktor fikset dette veldig greit på meg.

Lykke til.

Skrevet

Jepps, antakelig "bekkenbeinet". Akkurat der jeg sliter også, og går til både kiro og fysio. Kiro hjelper, fysio tenker jeg på som "gjør det hvertfall ikke verre" & "hjelper sikkert som forebyggende til etter fødsel" :)

Skrevet

har kjent det samme et par ganger. Hogger liksom til innimellom. Håper jeg slipper unna med det og at jeg ikke trenger mer behandling!

Skrevet

Jepp, kjenner igjen det der. Bekkenløsning. Jeg går ikke til fysio eller kiropraktor, jobber 100%, og går tur med hundene. Jo mer jeg sitter stille, jo værre blir det. Det gjelder at man beveger på seg, men man må bevege seg riktig. Gikk til og med på ski i romjulen, og det gikk glimrende om ikke skia var bakglatte. Alle opplever dette forskjellig, og noen ganger har man for vondt til å gjøre noe....det forstår til og med jeg. Hold deg unna de bevegelsene der du må sprike for mye med bena, eller strekke for mye ut forover eller bakover. Ikke kompenser det at du er tung fram med å lene deg lett tilbake. Da blir det værre. Sett deg inn og ut av bilen med samlede ben. Ligg og hvil deg i stedet for å sitte.

Lykke til!

Skrevet

kjente det verket veldig i lysken og underlivet i stad. er dette bekkenplager? :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...