mamma til tre nydelige jenter Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Har akkurat kommet hjem etter en natt på føden med rier som ikke gjør noen ting. ble innlagt i går siden jeg hadde rier med 5 min mellomrom, har det fortsatt men de gjør ingen verdensting! dette ser ut til å bli langvarig! fikk petidin så jeg skulle få sove,hjalp ikke noe serlig. nå er jeg bare trøtt lei å irritert over at det ikke er noen som helst fremgang med så vonde rier.
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 huff, frustrerende. Ønsker deg effektive rier og søvn i mellomtiden!!!
Myy Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Stakkrars deg.... Kjedelige greier. Får håpe du får hvilt noe selvom du går sånn. Trenger jo tross alt det til fødselen.. Så jeg sender deg litt sovestøv, en klem, og deretter et håp om effektive rier
littlepeanut Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 HEi på deg. Er godt at du får oppfølging fra KK. Jeg har ikke noe god erfaring med dem denne gangen. Sliter med samme problemet, men ble sendt hjem igjen to ganger, selv om jeg ikke sover særlig godt. Har gått siden 30. des nå... Kan vel trygt si at jeg er sliten. KK sier gå hjem, legg varme på mage/rygg, ta paracet og slapp av. Prøv å sove, og slapp mest mulig av.... Jammen lettere sagt enn gjort ja.... Heldigvis at jeg har en snill og god sambo som gjør en god jobb med 6 åringen....
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2010 jeg syns ikke at oppfølgingen er noe særlig, fikk være der i håp om at det skulle ta seg opp, noe det ikke gjorde har gått som dette siden 23 des med en liten økning i går som har holdt seg. dvs riene er regelmessige men ikke kraftige nok til at det fører til noen endring i åpning\modning. Håper inderlig at det setter i gang snart for dette er rene torturen! jeg hører til Sørlandet sykehus flekkefjord. hvor hører du til? Jeg fikk også bare beskjed gå hjem ta paracet å en varm dusj å prøv å sov. veldig lett for dem å si når man vrir seg i smerte å har to andre barn som krever sitt. Spurte om ikke de kunne bare få fortgang på fødselen men det ville de ikke. skal ut neste fredag om ikke det har skjedd noe til da
Linnea&Julie Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 uff, så kjedelig..Gikk du sånn sisst gang også? Kan ikke forestille meg hvordan det er å gå sånn..Jeg håper på lik fødsel som sist, kjente ingenting før den dagen jeg fødte! Kjenner ingen kynnere eller noe denne ganger heller...I alle fall en plage mindre! Men tenke på deg, Håper riene blir effektive snart! så får du holde oss oppdatert! Lykke til!!!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2010 nei hadde noen kraftige kynnere sist, det må man jo regne med. men denne ganga begynnte det med det får så å gå over til unyttige rier. ergelig! eneste som har endret seg fra i går formiddag er at hodet har kommt lengre ned å festet seg. så det er jo bra.
littlepeanut Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Jeg hører til KK bergen... Er enig med at dette er torturen.... :S prøver for 6 åringen vår sin del og holde motet oppe, hun gleder seg sånn til å bli storesøster. Når hun er i seng om kvelden kollapser jeg på sofaen.. Min samoer stakkars føler seg sikkert helt ignorert.... ( han e forresten helt super han. Forstår at dette tar på. Heldigvis.) Jeg hadde ingen kynnere med henne så jeg blir en smule forvirret av dette og.... Hjelper ikke når man blir sendt hjem fra sykehuset hele tiden nei.... Men men. Satser på at hun kommer ut snart. blir godt når det skjer. Skal til ny kontroll host fastlegen på mandag, og håper hun finner endringer eller sier noe som kan gi en smule trøst i hverdagen da, om ikke noe skjer i løp av helgen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå