Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hvis man har bestemt seg for å tilgi utroskap, hvordan jobber man seg da igjennom det?? Personen har ikke hatt sex med andre, men har sjekket opp personer på nettet..
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Om du velger å tilgi, så betyr det at du ikke skal bruke det mot personen mer i f.eks krangler og lignende. Betyr ikke at det var greit det personen gjorde, eller at du har glemt det. Så får den utro part jobbe for at du skal få tilliten tilbake, svare på de spm som måtte komme og være forberedt på at tlf, data o.l er disponibelt for den sårede part. Dette såklart ikke for alltid, men i begynnelsen er det viktig å vises at man kan stoles på, og ikke skjuler noe. Alle nettsider den utro part har vært på i forbindelse med sjekking må slettes, og all kontakt med de han har sjekket opp. Det var mine tips hvertfall. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 tusen takk for innspill.. Profilen på sjekkesiden er slettet, det var jeg selv vitne til. Ellers har vedkommede begynt å sitte på data ved siden av meg, slik at jeg kan se hva h*n driver med. Og jeg er hele tiden ærlig på hvordan jeg føler ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå