Ronja&Odin Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 jeg har falt helt for ei vogn der, men siden den er så billig lurer jeg litt på standaren:p og strl på den:p http://billigebarnevogner.no/index.php?main_page=product_info&products_id=27& amp;zenid=52e161f81b4920fd04b3380d0ad64a39
Zitro Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Erfaringsmessig så er billige barnevonger dårlig på komfort og kvalitet. Kjente merker er best på kvalitet og komfort. Venninna mi har kjøpt seg flere billige barnevogner, men alle har vært dritt stive, ingen fjering og null komfort for babyen. Vind og vanntette har dem heller ikke vært. Plast sprekker og blir missfarget fort.
Ronja&Odin Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 billige banevogner fra billigebarnevogner.no eller generellt billige bare?
Zitro Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Generellt billige barnevogner fra Babyshop og fra Sverige...
Ronja&Odin Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2010 ja det hr jeg dårlig erfaring med også... hadde ei sist som jeg solgte med en gang... men lurer litt på akkuratt de som leverer. har hørt bra omtale, men vil ha erfaring fra akuratt de
Zitro Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Men barnevognene dem selger må jo ha et merkenavn? Får man merkenavnet er det lettere å finne erfaringer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå