Gå til innhold

Har fullstendig angst her jeg sitter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA som ble oppdaget ved rutine UL sist svangerskap. Hadde da vært til tidlig UL i uke 12 og alt så fint ut, men babyen døde noen uker senere. Er nå gravid igjen, er 15+1 i dag. Var på UL når jeg var 10+6 og alt såg fint ut. Har fram til nå vært ganske rolig og klart å stenge de værste tanken ute, men de siste tre-fire dagene har jeg blitt helt frynsete i nervene. Jeg føler på meg at noe er galt igjen. Sitter og manner meg opp til å ringe inn på sykehuset for å høre om jeg får komme inn til en ny sjekk. Tror dere jeg får det? Vet ikke om jeg klarer å gå gjennom helgen uten.

Åh, måtte bare lufte hodet litt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du får det eller ikke aner jeg ikke. Men vet i hvertfall at mange har fått komme inn hvis de har hatt en dårlig følelse og med din historie er det jo ikke så rart at du er bekymret akkurat denne tiden.

Synes uansett du skal ringe. Alt er sikkert helt fint denne gangen men er ikke godt å gå å være redd.

Lykke til og en klem fra meg

Skrevet

Okei, da skal jeg prøve å ringe inn. Håper jeg treffer noen det er greit å snakke med.

Skrevet

Slik angst gikk jeg med hele forrige svangerskap. Gikk og følte noe var feil hele tiden. Hjalp ikke at det var en utrolig bedagelig unge som aldri gjorde noe oppstyr inne i magen.

Heldigvis kom dårskapet ut etterhvert og var fullstendig friskt.

Men... det er grusomt å gå rundt å ha angst for slike ting, og til mer en tenker på det til mer overbevist blir en på at noe er galt.

Bare ring legen din så får du sikkert en sjekk.

Skrevet

Fikk ikke komme inn uten henvisning fra fastlegen. Hadde ikke så veldig lyst til å gå den veien da jeg jobber på legekontoret her, og han derfor er kollega av meg. Prøvde gynekologen min, men han har så klart stengt i dag og mandag. Huff, vet ikke hva jeg skal gjøre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...