Gå til innhold

Bursdagshilsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og strigråter nå! Den elskede, lille sønnen min er tre år idag, og jeg sendte tidlig i uka avgårde hilsning til ham til begge avisene. Men bare tekst. Fordi min mor skulle sende hilsning med bilde fra seg og den andre bestemoren, og avisene tar bare inn ett bilde. Så tenkte jeg at jeg ikke skulle konkurrere med bildet fra dem, de ville kanskje bli skuffa hvis avisa ikke brukte deres bilde, derfor sendte jeg bare tekst. Og hva ser jeg?!? Den helvettes kjærringa har vært så sent ute, at hennes hilsning og bilde ikke er kommet med!!!!!!! (Og NEI, jeg unnskylder IKKE fransken!)

Ifjor sendte jeg ikke noen hilsning til ham, og ble tatt på senga av hvor sterkt jeg reagerte på at vi ikke hadde giddet å gjøre såpass for ham, engang. Han har en kompis som har bursdag samme dag, som hadde fint bilde, og også hilste til min gutt. Jeg fikk helt vondt i hjertet mitt, og det satt i hele dagen. (må kanskje nevne at jeg mistet storebroren hans på overtid, og etter det ligger følelsene mine helt utenpå meg når det kommer til barn)

I fjor var han jo bare to år, og skjønte ikke noe av det. Var bare meg som hadde det vondt, men i år skulle jeg jo vise ham bildet hans i avisa og lese for ham! Vi pleier å klippe ut bursdagsbilder av de vi kjenner og henge på kjøleskapsdøra. Så snakker vi om dem igjennom året når vi sitter og spiser middag. Nå blir han den eneste som mangler i år igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jesus, du lever virkelig innsulla i bomull....

Herregud, ta deg sammen jente. Det finnes faktisk barn som sulter der ute.

Skrevet

Den kommenteren var vel unødvendig Mom2Two...

Kan du ikke sende inn et i dag da? Blir jo en forsinket hilsen, men bedre enn ingenting. Og neste år sender du inn både bilde og tekst.

Gratulerer til gutten din forresten!

Skrevet

Han vil neppe få varige traumer av dette

God helg og god bursdag!

Skrevet

Synes kanskje det var verre å kalle dama helvettes kjerring osv. jeg da.

Jeg står for kommentaren min;-)

Skrevet

Skjønner at du er litt skuffet, men jeg syns heller ikke dette var noen stor sak. Tror nok ikke en treåring tar det så tungt heller. Gratulerer med dagen til gutten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...