Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Det er kanskje bare sånn det må være. men hadde håpet at dyre ullklær holdt seg litt penere .
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Mine gjør det ikke. De holder seg faktisk utrolig pent.
lille je Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Er det ikke ullfrottè du har kjøpt? De nupper litt....
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2010 Både den sparkebuksen og de ribbebuksene nupper. Jeg må innrømme at sparkebuksen har jeg vasket på 30 grader ullprogram i maskinen, men ikke ribbebuksen. Dessuten disse ullfleecedressene, de er jo veldig gode, men når jeg har båret jenta mi loer det masse rød ull over på min hvite ullgenser...
lille je Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har sparkebuksa på mi lille akkurat nå, hun åler og styrer, men syns ikke den er såååå nuppete... Litt er det jo selvsagt. Ribbebuksa til eldstemann tror jeg ikke det er en eneste nupp på, faktisk. Har vaska begge flere ganger på ullprogram. Pysjene i ullfrottè er ganske nuppete, men de er brukt MYE.
mamma`n te Kaja Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Har ribbebuksa til eldste, og den er vaska flere ganger på ullprogram, men nupper ikke i det hele tatt... pysjen til minste i ullfrotte nupper ganske så mye, men brukes hver dag også da Har også en ullfrottedress til minst, og en lue... de nupper ikke spesielt mye.
alvamamma Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Hm, vi har ikke nupper på noe som helst vi! Hverken på ribbebukser eller pysjer som brukes gjennom hele seongen. Vasker på ullprogram i maskinen..
Trollemor75 Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Ribbebuksen fra Bånnsull nupper en del. Ull/silke heldress fra Nøstebarn har holdt seg fint, det samme har ullfrotté heldress fra Bånnsull. Er kjempe fornøyd med ullfleece fra Nøstebarn. Loer kun på et par av mine bukser som er skikkelig "lomagnet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå