Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Her hikker hun gjerne 3-4 ganger om dagen...
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Varierer veldig fra dag til dag. Har kjent han flere ganger daglig, mens andre dager hikker han ikke i det hele tatt.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Varierer en del her også, men minst en gang om dagen
*SmurfeMamma* Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 altfor mye....!!!!!!!!!!! den hikker iallefall 5 ganger om dagen og hver bidige natt.... jeg blir nesten gal noen ganger. det rister jo i hele meg når han holder på... hehe;)
l.m.m Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Lillegull kan hikke opptil 4 ganger pr dag. Det er værst når jeg akkurat har lagt meg og har fra før vanskelig med å finne en ok stilling, da gjør ikke hikken det noe bedre. Men,men... med bare tre-fire uker igjen skal jeg ikke klage for mye.
Mamasan*i*januar Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Gutten min hikket 3-4 ganger om dagen, gjerne til omtrent faste tider i mange uker, men nå i de siste ukene har han begynt å hikke mye sjeldnere. JM sier at dette er normalt fordi de gjerne roer sge litt når det nærmer seg fødsel (er i uke 38). Det kan jo være ganske irriterende, men det er jo veldig godt å kjenne at ting fungerer som de skal, og at babyene våre gjør pusteøvelsenene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå