Gå til innhold

Diskusjonen om deling av barnetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg til å tenke at her skal det jammen jobbes litt ekstra for å holde sammen, ja. Det ønsker jeg ikke i det hele tatt. Er fullt klar over at det ikke er noen som ønsker det, altså.. Men jeg er bare så utrolig glad for at jeg kanskje har muligheten til å påvirke dette selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ønsker du ikke å jobbe for å holde sammen med din kjære??

skjønner jo at man ikke kan jobbe med det i det uendelige..og begge parter må jobbe sammen for felles fremtid..dersom man er alene om å dra lasset blir det tungt og uutholdelig.. følelser er en viktig faktor,,

men jeg trodde at de fleste ikke bare ga opp??

Jeg for min del er skilt...det var nødvendig...men jobbet lenge og vel med forholdet først...men det var dødfødt..siden jeg vet at jeg forsøkte alt er jeg helt overbevist over at mitt valg av å forlate min mann var riktig.. jeg har pr idag ikke angret, jeg har heller ingen dårlig samvittighet ovenfor barna..noe jeg kanskje hadde hatt om jeg ikke i utgangspunktet hadde forsøkt ALT... det er jeg glad for idag=)

Skrevet

Ser jo nå at innlegget mitt ikke hadde noen mening, ja.. Jeg ønsker ikke å måtte diskutere når barna mine skal være hos meg og når de skal være hos pappan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...