Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Jeg hadde det som barn, fikk ordnet det hos tannlege pga mobbing. Nå ser jeg mitt barn får samme tannstilling som meg. Er redd det er mobbegrunnlag... Hva synes dere om glipp mellom fortennene?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har det, og har aldri blitt mobbet. Men menn har falt som fluer for det. Så ser ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Jeg hadde humongus med glipp mellom tennene da jeg var lita, men i dag får jeg ikke tanntråd imellom engang. Alle er forskjellig, og jeg synes egentlig ingenting.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Syns det er søtt jeg da! Har flere i familien med glipp mellom fortennene..ikke noe mobbing der.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 jeg har kurt-glis og har aldri fått høre noe negativt=)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Siden du spør så synes jeg det er lite pent, det dominerer et ansikt veldig, og jeg ville absolutt fått det fikset mens barnet var lite.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Hei! Jeg synes det er kjempefint! Mannen min har en liten glipp - I love it :=) Kan være datteren vår får det også ... er litt vanskelig å se ennå.. Alle trenger ikke å se like ut - det vakreste er jo særegenhetene hos hver og en av oss! Jeg ville ikke gjort noe med det...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Jeg hadde stort mellomrom mellom fortennene, med det var aldri et problem for meg det. Tror de fleste syntes det er litt søtt jeg:) Det forsvant da jeg måtte klippe leppebåndet.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Hehe, tror nok ikke mennene falt som fluer pga glippen mellom tennene dine. Det er det styggeste jeg ser, og det får en til å virke litt, tja, tilbakestående.
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har glippe mellom fortennene og har aldri blitt mobbet for det. Da jeg var liten var den så stor at jeg kunne få hele tunga mellom. men med tiden har det gått mer og mer sammen. Og i dag er det kun en liten sprekk igjen. Tannlegen kan fikse det, men jeg har aldri villet gjort det selv. Det er liksom en del av meg og den jeg er. Og jeg er fornøyd med min lille glipp:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Har ikke gjort meg opp noen mening egentlig. Men min samboer har det, og jeg ser vår sønn får det og. Og de er jammen meg skikkelig kjekkinger begge to!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #12 Skrevet 8. januar 2010 På de fleste ser det lite bra ut. Det gir hele ansiktet et helt annet uttrykk, endrer utseendet mye - ikke i positiv retning. Hos noen få er det sjarmerende, men jeg har aldri møtt noen som jeg ikke har tenkt at ville sett bedre ut uten glippen. Men jeg sier selvsagt ikke noe, og har aldri mobbet noen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #13 Skrevet 8. januar 2010 Jeg synes det er kjempefint og kult - gir ansiktet karakter. Min ene jente har det, hun er 12 år, og kler det fantastisk godt. Det gir henne liksom litt ...hva skal jeg si ---"attitude". Hun er nydelig vakker, og jeg tror ikke hun hadde blir mye pener hvis hun hadde regulert glipen. Mulig noen ville ha ment at hun ble mer "billedskjønn", men hun er en utrolig morsom, skjønn og sjarmerende person som alle trekkes mot som en magnet, så jeg er veldig for at hun skal beholde glipen sin.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #14 Skrevet 8. januar 2010 Her linker til noen modeller og skuesepillere med sånne tenner http://www.style.com/peopleparties/modelsearch/person3653/slideshow?iphoto=91 (Lara Stone) http://www.answers.com/topic/lauren-hutton http://tinyurl.com/ybwmuwq http://tinyurl.com/yajqszk (Vanessa paradis)=
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #15 Skrevet 8. januar 2010 Sorry, det ser ikke lurt ut. Heller ikke på modeller og skuespillere.
Gjest Tale30 Skrevet 8. januar 2010 #16 Skrevet 8. januar 2010 Jeg syns det er kjempefint! Hadde det selv da jeg var liten og hatet det. Fikk det fikset, og i dag syns jeg det er så synd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #17 Skrevet 8. januar 2010 Lene Marlin ble bare en i mengden da hun fiksa sine. Før det var hun spennende og vakker. Og ikke glem at tennene kommer fram i munnen når man blir eldre! Jeg hadde plass til en fyrstikk eller to mellom mine da jeg var 10-11 og nå er jeg 29, og tennene er snart sammen igjen. Og når det gjelder mobbing er det ingen som begynner å mobbe bare fordi noen har glippe mellom tennene, men om et mobbeoffer har glippe mellom tennene er det klart de vil påpeke det. Har mobbeofferet det ikke vil de finne på noe annet å peke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå