Singelmamma og banden Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hvor i alle dager har tiden blitt av? Jeg er 28 uker på vei i dag, så går nå inn i 3.trimester, men har knapt merket at tiden har gått. Er vel heldig i grunn, som slipper å "vente" så lenge, men samtidig så forsvinner jo også den gledelige forventningen man føler når man har tid til å kjenne på at man er gravid... Den savner jeg fra de andre svangerskapene mine :-S Ellers så er dette 4. svangerskap, har 3 jenter fra før, og venter en gutt til påske. Noe samboeren min er litt ekstra glad for ;-) Nå slipper han å være eneste hane i hønseflokken.
Lilleleen Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 hei hei ) Dette er mitt første svangerskap og syntes også ting har gått fort. Jeg er 35 uker på vei, men føler det som om det var i går jeg kom over hit ) Jeg venter en gutt i begynnelsen av februar:o) Masse lykke til videre i svangerskapet:o)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 hei:) jeg er 28+1 i dag:) tiden går fort når man har barn fra før. her blir det også påskebarn, gikk en uke over sist så håper det ikke blir lenger enn det denne gangen.... vet ikke hva det blir heller så er litt ekstra spent:) hvordan er formen din og hvor skal du føde? jeg skal føde på ssa arendal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå