Gå til innhold

noen som har fått bidraget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævla Nav!!!!

Jeg trenger de pengene og sykepengene dem skylder meg som jeg skulle hatt i desember. Men DEM har klart å rote bort paprinene mine ( ikke sa dem ifra heller) også klarer dem ikke å rette opp i det!

Lurer på hva dem gjør på nav jeg!

Ikke klarer dem å gi opplysninger

ikke klarer dem å samle den informasjonen de trenger

Ikke klarer dem å ta vare på informasjonen de får

Ikke klarer dem å behandle saker

Ikke klarer dem å betale ut

Hva klarer dem da????

Skrevet

Kan ikke vi bare opplyse medieer om det?

Dette er jo ikke riktig..

Skrevet

Det har gått en dag over tiden. Jeg venter og ser.

Skrevet

Slapp av, jenter ... den 10.er ikke før søndag!

Skrevet

da kommer det nok inn her i løpet av dagen

Skrevet

Men det er jo ingen som utbetaler på en søndag eller lørdag!! så da skal de komme i dag.

Skrevet

Tror det har kommet her nå. Har bare sjekket saldoen, og det kan tilsvare bidragsforskuddet, mener jeg.

Så det er på vei:)

Skrevet

Nå har jeg vært igjennom en masse når det gjelder Nav og ikke har jeg helse til å holde på slikt heller!

Forrige gang dem rotet bort papirene mine måtte JEG stresse rundt i 3TIMER fra kontor til kontor og jeg var ødelagt i 2 dager etterpå.. fordi dem hadde gjort en feil!

Nå er det samme dritten igjen fra dem og jeg kan ikke makte stort mer.. har nok å tenke på om jeg skal passe på og rydde opp etter dems feil!

Det gjelder ikke bidraget da men sykepenger.. å nå klarer dem ikke å få ut hverken bidrag eller sykepenger så jeg er ikke langt unna en tlf til media!

Når jeg prøver å ringe Nav nå får jeg bare at de har tekniske problemer med tlf...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...