Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Jævla Nav!!!! Jeg trenger de pengene og sykepengene dem skylder meg som jeg skulle hatt i desember. Men DEM har klart å rote bort paprinene mine ( ikke sa dem ifra heller) også klarer dem ikke å rette opp i det! Lurer på hva dem gjør på nav jeg! Ikke klarer dem å gi opplysninger ikke klarer dem å samle den informasjonen de trenger Ikke klarer dem å ta vare på informasjonen de får Ikke klarer dem å behandle saker Ikke klarer dem å betale ut Hva klarer dem da????
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Kan ikke vi bare opplyse medieer om det? Dette er jo ikke riktig..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Det har gått en dag over tiden. Jeg venter og ser.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Slapp av, jenter ... den 10.er ikke før søndag!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 da kommer det nok inn her i løpet av dagen
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Men det er jo ingen som utbetaler på en søndag eller lørdag!! så da skal de komme i dag.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Tror det har kommet her nå. Har bare sjekket saldoen, og det kan tilsvare bidragsforskuddet, mener jeg. Så det er på vei:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Nå har jeg vært igjennom en masse når det gjelder Nav og ikke har jeg helse til å holde på slikt heller! Forrige gang dem rotet bort papirene mine måtte JEG stresse rundt i 3TIMER fra kontor til kontor og jeg var ødelagt i 2 dager etterpå.. fordi dem hadde gjort en feil! Nå er det samme dritten igjen fra dem og jeg kan ikke makte stort mer.. har nok å tenke på om jeg skal passe på og rydde opp etter dems feil! Det gjelder ikke bidraget da men sykepenger.. å nå klarer dem ikke å få ut hverken bidrag eller sykepenger så jeg er ikke langt unna en tlf til media! Når jeg prøver å ringe Nav nå får jeg bare at de har tekniske problemer med tlf...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå