Gå til innhold

Jeg er så glad for at barnevernet finnes! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke under barnevernet på noen som helst måte,men har vært det da jeg var under 18 år.

Så på tirsdag traff jeg en dame som jeg hadde mye med å gjøre da jeg var under barnevernet,og jeg sa til henne at jeg var fortvila pga lillegutt her ikke har fått barnehageplass enda,og fikk nok ikke før til høsten.

Så igår ringte hun og sa at hun hadde fikset oss barnehageplass! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er lite smart som la ut dette innlegget. Fordi at det barnevernet gjorde der er faktisk ikke lov. Synd om dette går ut over denen "snille" damen da...

Skrevet

Joda,hun har ikke gitt meg en plass i den forstand,hun har bare ringt rundt til alle barnehagene,og forhørt seg,og det var barnehagen SELV som ga meg plass,ikke hun. Så hun har ikke gjort noe galt!

Hi

Skrevet

Og OM det hadde vært hun som hadde fikset,hvorfor gjør det meg lite smart,tror du jeg kan reglene for hva barnevernet har lov til eller ei??????

Skrevet

Så bra! Ikke bry deg om forumtrollet du. :) Jeg jobber selv med barn og unge og det er herlig å møte dem igjen etter noen år. Det var sikkert bare en glede for henne å få gjøre dette for deg. Man bærer med seg barna "sine" som man treffer på veien, og lurer på hvordan det går med dem. Koselig historie, og kjempebra for deg og lillegutt. :)

Skrevet

barnevernet kan da faktisk ordne slik at folk får betalt hele barnehageplassen, hva er så ulovlig med det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...