ayaah Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Gutten min ligger i tverrleie og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal tolke alle bevegelsene! Jeg har jo faktisk hatt 3 barn i alminnelig hodeleie før, men kan ikke huske akkurat hvordan jeg kjente hikkingen da, fortell hvor dere kjenner det?? :-)
Annci<3 Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Er i uke 31 og han her ligger også i tverrleie. Mange bevegelser ja, men merker godt forskjell på vanlig "olstring" og hikking som er små rytmiske dunk. Svake. Kjenner de nesten ikke utpå magen. Hvor jeg kjenner det varier vel litt etter hvordan han ligger, men rundt navleområdet, litt på siden, eller lengre nede, ikke høyt oppe hvertfall.
venterpåTage Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 kjenner det når det kommer jevne hikkende bevegelser hehe jeg syns det kunne kjennes som en vanlig bevegelse eller et spark bare at det kom i jevne tak... og kunne holde på lenge
spireliten Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Her ligger babyen i hodeleie. 35 uker på vei. Kjenner hikkingen nede i magen. Litt mot venstre side, litt på skrå ned fra navlen liksom.
Myy Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Samme som spireliten her! Jenta mi ligger i hodeleie, og jeg kjenner hikkingen nederst på venstre side. Jeg er også 35 uker.
edvina Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Jordmor mente at hun kjente hodet nede i bekkenet, er i uke 32. Kjenner hikkingen nedenfor navlen og alltid på høyre side da hun bare vil ligge på den siden
Leila123 Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Hei Er i uke 36 og min hikker nede i bekkenets venstre side. Tror nok h*n ligger i med hode ned da sparkene kommer oppe i høyre side, jipppi :-)
ayaah Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2010 Hmmm... det kan da ikke være såååå gæli tverrleie hos meg da, for jeg kjenner jo hikkingen helt nede litt på venstre side? Har veldig lyst til at gutten skal snu seg til rette i hodeleie selv.....
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Vesla har hodet ned og oftest vendt mot venstre side, og det også der jeg kjenner hikkingen best
Annci<3 Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Jeg kjenner også hikkinga nede til venstre, men ikke helt nede da.. Ligger nok mer i tverrleie hos meg enn hos deg Ayahh.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Jeg rister og humper som bare det når han hikker... er i uke 33 nå... å jeg kan se utenpå magen at den rister... like plagsomt som å hikke selv...
Bromelia Skrevet 8. januar 2010 #12 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har "vanlig" hodeleie. Men hikkingen er jevne "hopp" i magen. Er mye fortere enn hos voksne. Kanskje 3-4 sek mellom hvert hopp. Synes jeg kjenner det i hele magen. Også utenpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå