Ranveig R Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Kjem an på kor gamalt barnet ditt er og kva slags bruk du har tenkt den til. Til nyfødde/små babyar er elastisk sjal suverent. Eg kjøpte frå www.lotusbarn.no. Moby wrap heiter det eg har. Brukte det dagleg frå jenta var under 24 timar gamal og til ho var 9-10 mnd. Til større barn likar eg best formsydd sele av type Ergo eller Manduca. Har sjølv Ergo og har brukt den utruleg mykje til eldste (lille vil gå sjølv), frå han var 5 mnd til siste gong ved ca 3 1/2 år.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Takk for svar:) Jeg skal bruke den når vi skal på ferie og da er barnet nesten 10 mnd. vet du om Ergo selges i butikker? og kan barnet sitte vent utover også? altså med magen sin utover når den sitter på magen vår?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Meitai er super.. Da kan barnet sitte på ryggen, men ikke fremovervendt..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Med Ergo sitter barnet vendt mot deg, altså ikke vendt utover. Du kan bære barnet på ryggen eller på magen, noe som er veldig greit når barnet er blitt så stort. Det følger også hette med til å feste hodet med om barnet sovner. Veldig greit å bruke på f.eks fly Vet ikke om at den selges i butikk, men den selges på nettet. Kanskje du kjenner noen som har Ergo eller andre bæreseler du er interessert i slik at du kan prøve før du kjøper? Husk også at du har 14 dagers angrefrist om du ikke liker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå