Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Enig i at Elsa er for likt Elias. Så selv om jeg egentlig liker Elsa "best", så går jeg også for Edel.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Heller mot Elsa selv om det er litt smålikt. Edel er ingen stor favoritt her.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Dytter for fler synspunkter. Evt andre forslag:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Edle, annen variant av Edel... Synes Edle er mye nettere. Men hadde også valgt Else fremfor Elsa:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Edle... Ja, var fint det og. Har falt litt for Edel, nevnte det for samboeren for noen mnd siden og siden har vi blitt glad i det. Navn er vanskelig!
Neijasså... Skrevet 8. januar 2010 #15 Skrevet 8. januar 2010 Edel. Elsa blir for likt Elias. Eller hva med Erle?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #16 Skrevet 8. januar 2010 Jeg forbinder Edel med 2 ting: en fjordhest jeg red på da jeg var mindre, og gamle damer... Har du andre alternativer? Evyan eller noe? Elias og Else går jo ikke, altfor likt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #17 Skrevet 8. januar 2010 jeg ville nok gått for noe helt annet siden jeg syntes det blir litt kontruert å måtte ha samme forbokstav, men om det måtte begynne på E ville jeg heller gått for Erle eller Edle. Syntes Erle er et veldig fint navn. Og siden det uttales med Æ blir det mye mindre likt.
Gumman :-) Skrevet 8. januar 2010 #20 Skrevet 8. januar 2010 Synes Edel var kjempesøtt jeg!!! Liker også Erle veldig godt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå