Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 jeg har enda ikke truffet moren min uten at ho har sagt "stakkar" til sønnen min. Og ærlig talt det er ikke synd på han, jeg gjør så godt jeg kan. Men ingenting er godt nok. Ho klager på at han ikke har nok klær på seg, men jeg kjenner han og vet når han blir svett og når han er kald. Og når jeg ikke hadde mulighet til å amme mer, fordi melka ble borte, var det også fryktlig synd på han. Akkurat som om jeg ikke syns det var ille nok fra før at han ikke fikk mm. Tror ikke ho skjønner at hun indirekte sier at jeg ikke er flink nok.
lavendelblomst Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Har du prøvd å ta dette opp med hun, at du føler deg dårlig hver gang hun sier noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Det var en annen her inne med samme problemet fra svigermoren sin, og hun begynte å svare tilbake med samme mynt, da ble det fort stille! F.eks stakkars deg, nå tror jeg hetetoktene har gått til hodet på deg. Eller stakkars deg som ikke vet bedre. Eller stakkars deg, nå tror jeg det blir litt mye for deg, begynner du å bli gammel? Eller si til gutten din hver gang hun begynner: Stakkars lille deg som han en mormor som ikke forstår at du er verdens lykkeligste gutt. Er ikke alltid mormor vet best. Moren min tyter om at ungen er varm/kald, men hun kan jo ikke kle seg selv etter forholdene! Går ut i 30 varmegrader med ulltrøye, fordi hun er redd for trekk rundt skuldrene...hoho Stol på deg selv, og prøv å overhør henne, eller si ifra hver j**la gang, sånn at hun skjønner tegninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå