3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Etter noen års erfaring så skal jeg for en gangs skyld gjøre det litt lettvindt, men vil jo ikke være kjip heller.... Hun har ønsket pizza så det blir hjemmelaget pizza til mat. Brus selvfølgelig også skal jeg bake en sjokoladekake formet som et hestehode (i teorien ....) Siden hun skal ha pysjamasparty vil hun at de skal ha på musikk og danse;) Tenkte å henge noen slike lyskjeder på rommet hennes også kan de slå av taklyset og danse. Men ang godteposer så vurderer jeg å ikke ha...... Poppe masse poppcorn og en stor bolle med div godteri som de kan spise mens de er her og ev. ser på film på prosjektoren ("kino") Men blir jeg en kjip mamma uten godteposene tro? Hmmmmm...?!?
Mom2Two Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Nei, herlighet, det der hørtes jo kjempegøy ut!! Tror ingen kommer til å savne godteposer. Er ikke det mest i bursdag man har poser da?
Monajenten Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Jeg droppet godteposene da vi hadde 6-årsbursdag i desember. Alle lurte på hvor godteposene var, og hvorfor de ikke fikk og jeg forklarte at det var fordi det var så mye godt her at de trengte jo ikke å ta med hjem:-) Noen ble litt snurt altså:-P Når klokken skal du ha besøk, siden det er pysjamasparty? Hvor gamle er de?
3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 6 år er de;) Selv om det er pysjamasparty er det fra 17-19.. .er jo mørkt ute kl 17 og jentene er helt i hundre over at de skal komme i pysjen:) Så jeg satser på å slite de ut mens de er her så er de jo helt klare til legging når de kommer hjem.- ferdig i pysjen:=) Men nå ble jeg i tvil ang godteposer..
Gjest sug lut Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Hvis du skal sende dem hjem for å sove vil i alle fall foreldrene takke deg for å ikke ha stappa dem med godteri. Vil du ha poser så legg oppi noe annet, clementin og klistremerker/tatoveringer.
Mom2Two Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Tror ingen har forventninger om godteposer når det ikke er bursdag.. Dessuten skal du jo ha popcorn osv. Tror de kommer til å få det kjempegøy!!
3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2010 He-he, var en spøk det da! Skal da ikke være trøtte etter å ha vært i bursdag her- høye på sukker skal 6-åringer være etter en morsom bursdag!
Monajenten Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Er det bursdag eller "bare" pysjamasparty? Hadde nok uansett droppet godteposene når det er hjem å sove etterpå:-)
3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2010 Snupp har bursdag, men hun ville da ha pysjamasparty:=) Så de forventer kanskje de posene.... Men tror faktisk vi satser på godtekveld her jeg;)
Lillesnuppis Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 Nei det blir du ikke. Min datter har hatt jentepartyer. Da gjorde jeg som deg. popcorn i store boller. Saltstenger i glass. Hadde skål med sjokolade og en skål med seigt sur/salt godis.
Monajenten Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 Jeg hadde gått for godtekveld:-D (Jeg vil også på pysjamasparty:-O)
3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2010 Ok- da blir det godtekveld her:=) Takk for svar damer! Nå får jeg legge meg så jeg er opplagt til alle jentene i morgen mens mannen er vekk i helgen... God natt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå