Gå til innhold

Hvis din mann begynte å...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slå deg jevnlig.

 

Hadde du gått fra han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for et dumt spørsmål....

ja!

hadde nok prøvd med terapi osv først, men om det ikke ble slutt, så ja!

Skrevet

Har vokst opp med en voldelig far, samt hatt en voldelig kjæreste - så av erfaring ville jeg forlatt ham dersom han slo meg EN gang.

Skrevet

Retorisk spørsmål hvor svaret gir seg selv

Skrevet

Jeg er singel, men hadde gått fra bf om han slo. Hadde nok bare vært en grunn til for å gå.

 

Jeg synes ikke det er et dumt spm eller at det sier seg selv, eller at det er en selvfølge. For tydeligvis er det alt for mange som ikke gjør det!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...