Tante Blås Squaw Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er tv-slave når jeg er gravid *flau* Jeg liker Kongen av Queens, In Plain Sight, What I Like About You, Friends, Big Bang Theory, C.S.I., Bones... Låner meg alt mulig rart på dvd også, hehe. Dexter og Twin Peaks er stas! )
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 The Wire, Six Feet Under, Family Guy, Twin Peaks og Generation Kill
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Jeg elsker Fruene, greys, glee, cougar town, reality som feks 71 grader nord, farmen osv, cæsar og wallander og beck bla Følger kun med på ting som går på tv jeg da Er ikke så proff at jeg laster ned seriene osv enda
Tante Blås Squaw Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 Cougar Town, ja! :oD Så de to første episode og digger den!
Odine! Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 True Blood, The Mentalist, Medium, Cougar Town, Greys Anatomy, Mad Men
erteposen + 4 Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Jeg skaffa oss kabel da jeg var gravid, etter et par år uten tv. Jeg såg mye på BBC lifestyle - mat, interiør, mote. Dramaserier liker jeg akkurat nå Skins, Mad Men, Lie to me (delevis), House, Glee og de fleste kriminalserier.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Greier ikke å følge med noe på TV nå for tida, men har masse DVDer. Favorittene er nok Six Feet (ingen over, ingen ved siden), Frustrerte Fruer, Sex og singelliv, pluss Dexter da selvsagt.
MammanTilEmma❤ Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 ser masse på tv..er egentlig litt tv-slave, bestandig vært:)) men ser på: home and away, gode og onde dager, dharma & Greg,Friends,Family guy, glee, greys anatomy, medium,two and a half man, kongen av queens, nip/tuk, gravide tenåringer, ops, jeg er gravid!, 16 år og gravid, unge mødre, alle elsker raymond, frusterte fruer, sex og singelliv,the big bang theory, the cougar. nå ble det litt mange hær:))
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er en sucker for Fruene, CSI, Criminal Minds og Cold Case:P
Ranveig R Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 Følger ikkje med på noko på tv, men ser masse tv-serier på dvd. Nokre favorittar frå hylla her er: * Angel * Black Books * Bones * Buffy * Cheers * Chuck * Coupling * CSI:NY (Miami er ok, men vi gav oss på originalen då bestefaren til Grissom dukka opp som Grissom) * Farscape * Firefly * Gutta på tur (!!) * Green Wing (det SJUKASTE eg nokon gong har sett, men utruleg morsomt) * House MD * Lost (likte første sesongen men så blei det heile litt for søkt, har berre sett 1 og 2) * MacGyver (ingen slår gode gamle Angus, når ein treng litt lett underholdning) * NCIS (fantastisk) * Numbers * Primeval ("Portalen" på norsk, faktisk skikkeleg fengande) * Prison break (velger å ikkje sjå meir enn sesong 1 og 2, det blir for mykje det samme) * Red Dwarf * Stargate SG1 * Stargate Atlantis Likte for så vidt Grey's anatomy og, men gav meg etter 3 sesongar, orka ikkje meir av sutringa til Meredith. Og eg har sikkert gløymd nokon fordi eg ikkje har dei framfor meg. Men eg trur eg har fått med det viktigaste )
Tante Blås Squaw Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2010 Red Dwarf var KONGE! Savner den serien!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. januar 2010 #13 Skrevet 8. januar 2010 Jeg liker: House, Six Feet Under, Oz (dvd), Kongen av queens, Two and a half men, Everybody loves Raymond, Home and Away, What I like about you, Sopranos, Armywives, 70-show, Beck, wallander, Irene Huss... Følger ikke med slavisk, men ser når jeg ikke har noe annet vettugt å gjøre og tvn bare står på Må ærlig innrømme at jeg liker å se den gamle tv-serien som går på tv-norge nå: Clueless. Synes sånn dum blonde-humor er kjempeartig. haha:p Ellers er samboern veldig glad i se amerikanske krimserier, så da blir det til at jeg også følger med på det. Personlig foretrekker jeg svensk krim. Har nettopp begynt å se på cougar town, er usikker på om jeg blir å følge med.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. januar 2010 #14 Skrevet 8. januar 2010 også må jeg ikke glemme Unge mødre nei.... og alle reality programmene som Jakten på kjærligheten, 71 grader nord.... osv osv... SÅ en episode i går av en dokumentar om ei ganske så kraftig dame som heter Ruby, som nå ska gå ned i vekt. Tror jeg blir å følge med på det. Litt interessant siden de skal gå løs på den psykiske biten også..ikke bare fysiske.
Ugl@ Skrevet 8. januar 2010 #16 Skrevet 8. januar 2010 House på topp her, så kommer Criminal Minds, True Blood er moro, Bones har jeg sans for, Army Wifes, The Mentalist, Grey`s Anatomi, Varg Veum, sikkert fler også....men det var disse jeg kom på nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå