Gå til innhold

Treff for Mai/juni-mammaer 13. januar 2010. Meld dere på her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært koselig å treffe dere alle sammen:) Håper så mange som mulig kan komme. Dersom tidspunktet passer dårlig, så skriv det her:)

Skrevet

jeg kommer :))

Skrevet

Skal prøve så godt jeg kan og få d til. Bor på Klett så d kommer litt ann på transport:)

Skrevet

yes! jeg er med! har faktisk fri og alltingen :D

Skrevet

Supert:) Blir koselig å treffe dere:)

Skrevet

hei!

kommer jeg også om jeg får det til!

Skrevet

Hei!

Jeg er tidlig-juli-mamma og sniker meg med. Prøver å komme så fort minsten har sovna (får fortsatt kveldspupp).

Skrevet

Jeg kan komme :)

Skrevet

Det er klart du må bli med:) Jo flere jo bedre:)

Skrevet

Mulig jeg kommer:) får besøk den dagen, men litt usikker på om besøket kommer på dag eller kveldstid...

Skrevet

Mulig jeg er litt treig her, men hvor står det klokkeslett og sted? jeg kommer dersom det passer og formen er ok.

Skrevet

Aah, der så jeg det:-) kommer om formen er ok da;-)

Skrevet

Artig at så mange kan bli med da :) Gleder meg!!

Skrevet

Jeg kommer =) Men skal på juletrefest med snuppa kl. 17, så mulig jeg blir noen minutter forsinket=)

Hvem reserverer bord??

Skrevet

Så fint:) Jeg reserverer bord i morgen:)

Skrevet

Da har jeg bestilt bord på bare blåbær klokken 19.00 onsdag 13. januar.

Kjempe koselig at så mange kan komme:)

Skrevet

veldig koselig! gleder meg :)

Skrevet

åååh.. jeg kunne også tenkt meg å komme.. men samboeren jobber, så da må jeg være hjemme med snuppa. har ei jente på 3år. så ikke dette før i dag, hvis ikke hadde jeg kunnet fikse barnevakt, men det er litt i seneste laget. jeg får være med en annen gang..

Skrevet

Det var synd da. Men vi skal nok ordne til flere treff:) Forhåpentligvis om ikke så lenge. Håper det passer for deg da:)

Skrevet

jeg må nok melde avbud i dag. er både kvalm og gjennomtrøtt, så orker ikke dra meg ut av sofaen i kveld. håper å være i bedre form til neste treff...for det blir vel sikkert flere:-) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...