Venter tvillinger Januar13 Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Om det blir gutt eller jente her?? Symponene er; Kvalme fra uke 7 (er nå i uke 15) Uren hud dilla på appelsiner,kiwi og mandariner gjennom tiden nå Humørsvingninger til tider dilla på sure/friske ting ja er det jeg kommer på i farta.. selv tror jeg jente.. etter kinesisk kalender er det gutt og en annen har vist jente..
Vårspire-2010 Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Tipper og jente! Lykke til! Håper 'n ikke sitter på stumpen og ikke vil vise seg frem
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 best Lille nurk ligger riktig til ordinær UL....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå