Gå til innhold

Påmelding BIM-treff på Intermezzo (Asker) torsdag 4. februar kl 19.00


Mamma til 2 (2007 og 2010)

Anbefalte innlegg

Vi hadde i dag et hyggelig treff med 6 hyggelige gravide damer. (2 av oss var med siste gang, samt 4 nykommere).

 

Vi ble enige om å sette opp et nytt treff om ca 1 mnd og håper at dette passe for flest mulig. Har valgt Intermezzo for det kommende treffet :-)

 

Treffet er i ugp. for oss som skal ha babyer april/mai/juni/juli 2010, og bor i Asker og omegn, men føder du litt før eller litt etter er du også velkommen :-)

 

Gleder meg til neste treff!

 

Påmeldte:

- Jeg kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Ny her på BIM. Ikke kommet veldig langt (14 uke nå), noen andre som er like "kort"? Vil gjerne komme på treff på Intermezzo 4.2!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hannhu.

Jeg er heller ikke kommet så langt - kun 12 uker her. Så vi har god tid til å få med oss mange treff :)

Velkommen på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hannhu,

 

Så hyggelig mer flere nye.. :-) Vet at en av de andre jentene er kun en uke el. to lenger enn deg.

 

Er det din første?

 

Påmeldte så langt:

- Mamma til 1 vil ha 2

- Saramaria

- Zofie

- Tredje Drøm

- Hannhu

 

Vi ses :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det var hyggelig å være med på det første treffet. Jeg gikk dessverre glipp av det andre, men planlegger å komme på det tredje :-)

 

Hilsen Jordbærmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg fant akkurat denne tråden, og tror kanskje jeg skal komme en tur (hvis jeg tør!!) Jeg er 30 år og skal ha min andre i Juli, er ca 17 uker på vei nå. Jeg er gift og vi har en liten morsom gutt på 3,5 år.

 

Vi bor på Blakstad og har egentlig nettopp flyttet hit (fra Bærum), så det hadde jo vært koselig å bli kjent med noen flere fra Asker. Vet ikke om jeg er tøff nok enda, men har jo veldig lyst!

 

Kanskje vi sees?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Så hyggelit at flere nye også melder sin interesse... De fleste av oss har bare møttes en gang før (med unntak av 2 av oss som har vært på begge treffene)

 

Blir nok vanskeligere å "tørre" om man venter til alle har blitt godt kjent..

 

Kan love å ta meg litt ekstra av deg jeg, Grevinnen :-)

 

KOM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Håper du kommer! Jeg bor også på Blakstad (i Hagebyen) og jeg er 16-17 uker jeg også. Hadde vært ekstra hyggelig med en nabo :)!

 

Mitt første treff også

 

KOM!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sofie2010

 

Jeg bor også på Bleiker..:-) Nedre Bleiker..

 

Ingen av de andre bor i nærheten.. Håper du slenger deg på fra neste gang :-)

 

Jeg er ca 5 uker lenger enn deg, så ikke så stor skilnad da.

 

Er det din første, eller har du fler fra før?

 

Jeg har en jente på 2,5 år, og venter ny jente.

 

Ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter,

nå har dere overtalt meg! Jeg kommer, får heller bare være litt kleint første gang :-)

 

Hannhu: Jeg bor også i Hagebyen og har termin 13.Juli :-) Kanskje vi ender i samme barselgruppe? Koselig :-) Har du noen fra før?

 

 

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Grevinnen :)

 

Etter egne beregninger (har ikke vært på ultralyd ennå) så har jeg termin ca 16 juli. Så da er vel sjansen for at vi kommer i samme barselgruppe stor! Traff forresten enda en ved postkassene i Hagebyen med en strimmel med ultralydbilder. Hun har termin 1. juli. Så da blir vi litt av en gjeng :)

 

Jeg har ikke egne fra før, men samboer har to fra tidligere. Jenter på 10 og 12.

 

Sees på torsdag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er bare ca 15 uker på vei, så føler jeg er langt bak dere andre. Så har jeg ikke vært med på noen av de andre treffene. Hvordan vet jeg hvem som er dere når jeg kommer på intermezzo? Jeg syntes det hadde vært kjempefint å møte andre gravide :) Jeg er 23 år og er gravid med min første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er bare ca 15 uker på vei, så føler jeg er langt bak dere andre. Så har jeg ikke vært med på noen av de andre treffene. Hvordan vet jeg hvem som er dere når jeg kommer på intermezzo? Jeg syntes det hadde vært kjempefint å møte andre gravide :) Jeg er 23 år og er gravid med min første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karenma,

 

Mange av oss har tydelige mager, så burde ikke være så vanseklig å finne oss.. :-)

 

Jeg har brunt hår i hestehale, en hvit/grå kåpe og et stripete sjerf med bl. a. turkis og brunt. Forsøker å henge det litt synlig på stolen jeg :-)

 

Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hade velidig lyst å komme imorgen, men mannen min er borte på reise til på fredag så det går ikke =(.

Långt til mamma och bestemor så ingen barnpass finnes.

 

Kos dere en masse så hoppas jeg att vi ses neste gang!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jenter!

 

Jeg skal se etter dere med runde mager i morgen!

Jeg har lyst hår (mest sannsynlig i hestehale) og pannelugg. Magen har begynt å bli stor allerede, så den ser dere nok! Har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha på meg enda, men har blå dunjakke :-D

 

Hannhu: blir morsomt å møte deg - lurer på hvem du er nå! :-) Så morsomt med hun andre også! Koselig med noen å trille turer med til høsten..

 

Karenma: Jeg er bare to uker før deg tror jeg, så du er jo ikke såååå langt etter :-D

 

Vi sees!

 

Ps: Skal man spise? (sulten for tiden!!)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er fint med intermezzo er et de har mange små tapas ting, om man blir SMÅ sulten :-)

 

Selv om jeg nok spiser middag innen, er det alltid godt med noen potatos bravos eller kyllingklubber.. eller deserter som frister..

 

Jeg ringer å booker et bord for sikerhetsskyld når de åpner.. Setter det på Tone, så om noen er usikre på om det er riktig gjeng så er det bare å spørre hvilke bord som er reservert i navnet mitt :-)

 

SES!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...