solita 06 Skrevet 8. januar 2010 #27 Skrevet 8. januar 2010 Vårin og Olava! Elsa og Vårin Astrid og Elida
solita 06 Skrevet 8. januar 2010 #28 Skrevet 8. januar 2010 ojsann, søvnløs og blingsete... Jeg har jo ingen jenter, men det var altså noen navn jeg synes kunne passe til søstrene. Så moro, å vokse opp 4 søstre i lag!
Monajenten Skrevet 8. januar 2010 #29 Skrevet 8. januar 2010 Syns du det er greit å rakke ned på andres navnevalg, og kalle dem for pompøse og overdådig bare fordi det ikke er din smak? Sier du sånn til de barna du treffer også? Oi oi oi du hadde et stygt og pompøst navn. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor andre må kritisere navnevalg hele tiden. Husk at det er mennesker som bærer disse navnene, som er gitt dem av kjærlighet. Det er kun dere voksne med fordommer mot navn som gjør at barn evt. blir mobbet. Dere lærer verdiene videre til barna deres.
Dossa :) Skrevet 8. januar 2010 #30 Skrevet 8. januar 2010 Jentene mine heter Dina og Marte. Hva med Oline og Vilja til jentene dine
ormeynglet Skrevet 8. januar 2010 #32 Skrevet 8. januar 2010 Mine jenter heter Vårin, Ylva, Emmeli og Linde.
_Løvemamma_ Skrevet 8. januar 2010 #34 Skrevet 8. januar 2010 Ser mange har har lange dobbeltnavn på jentene sine. Jenta mi heter Ylva
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 8. januar 2010 #37 Skrevet 8. januar 2010 Hei hei:) Så kjekt med så mangen jenter.De kommer til å få det knall sammen:) Min jente heter Tuva,hadde vi fått en jente til så hadde vi Alva(favorittnavnet mitt:) Tilde,Tirill,Vilja,Otilie:)
Hildemor fra vest Skrevet 8. januar 2010 #38 Skrevet 8. januar 2010 Mine jenter heter Pernille Amalie (bruker bare Pernille til daglig) og Tora Helen
Suprise! Skrevet 8. januar 2010 #39 Skrevet 8. januar 2010 Min jente heter Lineah. (uttales Li-neah ja )
hit og dit Skrevet 8. januar 2010 #43 Skrevet 8. januar 2010 Sitter med ei Vivil på fanget her og stemmer for det. Har ei Tuva som er eldre. Vivil og Vårin er fint (Vårin var på lista vår) Vivil og Solveig Vivil og Solvår Vivil og Erle Vivil og Lone
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2010 #45 Skrevet 8. januar 2010 Så fine navn dere har på jentene mammo! Vi vurderte Tuva, men mannen ombestemte seg da svigermor som heter Turid, mente Tuva var fint fordi det lignet på Turid. he he:)
treprinserogeiprinsesse Skrevet 8. januar 2010 #47 Skrevet 8. januar 2010 Lille snuppa vår heter Hedda. Fine navn!
hit og dit Skrevet 8. januar 2010 #48 Skrevet 8. januar 2010 Takk; meg og to små vampyrer. Tuva er jo blitt motenavn, men det får heller vera. Eg har likt det sidan eg var liten, og klarte sakte men sikkert og hjernevaske mannen til å velge det navnet på ho. Vivil er eg hjernevaska til å like, og no er eg veldig fornøyd. Svigermor seier Tua, som i blåbærtua, men det går kanskje over. ha ha
wirre;o) Skrevet 8. januar 2010 #49 Skrevet 8. januar 2010 wilma heter min jente.. hva med Lilja Emilie og Hennie Elida. Da har du liksom brukt L og H flere ganger.. OGså synes jeg de er litt i samme sjanger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå