Gå til innhold

Hva heter deres jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi heter Marte Emelie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårin og Olava!

 

Elsa og Vårin

Astrid og Elida

Skrevet

ojsann, søvnløs og blingsete...

 

Jeg har jo ingen jenter, men det var altså noen navn jeg synes kunne passe til søstrene. Så moro, å vokse opp 4 søstre i lag!

Skrevet

Syns du det er greit å rakke ned på andres navnevalg, og kalle dem for pompøse og overdådig bare fordi det ikke er din smak?

 

Sier du sånn til de barna du treffer også? Oi oi oi du hadde et stygt og pompøst navn.

 

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor andre må kritisere navnevalg hele tiden. Husk at det er mennesker som bærer disse navnene, som er gitt dem av kjærlighet. Det er kun dere voksne med fordommer mot navn som gjør at barn evt. blir mobbet. Dere lærer verdiene videre til barna deres.

Skrevet

Jentene mine heter Dina og Marte.

 

Hva med Oline og Vilja til jentene dine :)

Skrevet

Mine jenter heter Vårin, Ylva, Emmeli og Linde.

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Anniken og Malin.

Skrevet

Ser mange har har lange dobbeltnavn på jentene sine.

Jenta mi heter Ylva :)

Skrevet

Hei hei:)

 

Så kjekt med så mangen jenter.De kommer til å få det knall sammen:)

Min jente heter Tuva,hadde vi fått en jente til så hadde vi Alva(favorittnavnet mitt:) Tilde,Tirill,Vilja,Otilie:)

Skrevet

Mine jenter heter Pernille Amalie (bruker bare Pernille til daglig) og Tora Helen

Skrevet

Min jente heter Lineah. (uttales Li-neah ja :P )

Skrevet

Min jente heter Ronja.

Skrevet

Jenta mi heter Marte

Skrevet

Sitter med ei Vivil på fanget her og stemmer for det. Har ei Tuva som er eldre.

 

Vivil og Vårin er fint (Vårin var på lista vår)

Vivil og Solveig

Vivil og Solvår

Vivil og Erle

Vivil og Lone

 

Skrevet

Så fine navn dere har på jentene mammo! Vi vurderte Tuva, men mannen ombestemte seg da svigermor som heter Turid, mente Tuva var fint fordi det lignet på Turid. he he:)

Skrevet

Lille snuppa vår heter Hedda.

 

Fine navn!

Skrevet

Takk; meg og to små vampyrer. Tuva er jo blitt motenavn, men det får heller vera. Eg har likt det sidan eg var liten, og klarte sakte men sikkert og hjernevaske mannen til å velge det navnet på ho. Vivil er eg hjernevaska til å like, og no er eg veldig fornøyd. :)

Svigermor seier Tua, som i blåbærtua, men det går kanskje over. ha ha

Skrevet

wilma heter min jente..

 

hva med Lilja Emilie og Hennie Elida.

Da har du liksom brukt L og H flere ganger.. OGså synes jeg de er litt i samme sjanger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...