Gå til innhold

Hadde dere blitt sure pga dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et vennepar av meg ble gravide for en god stund tilbake (så langt tilbake at sønnen er nettop født). Jeg fikk vite på byn at de ventet barn, men siden jeg fikk vite det på den måten at en kompis sa til meg på byn at de ventet barn så visste jeg ikke om jeg trodde helt på det. Så jeg spørte derfor noen felles venner om de hadde hørt det, og om dette stemte. Jeg møtte aldri hun venninnen min som var gravid før jeg noen dager etterpå fikk melding fra henne om hva jeg holdt på med, hvordan jeg visste hun var gravid og hvorfor jeg hadde sagt det for det var hemmelig...

Jeg sa som det var at det var en felles kompis som hadde sagt det til meg i helga, og at jeg ikke visste det var hemmelig og beklagde for at jeg hadde sagt noe for det var ikke meningen! Hadde jeg visst det ikke skulle ut hadde jeg jo ikke sagt noe. Men etter det nektet de å gå på fest med meg, både hun og mannen, de har også slettet meg fra facebook og sier ikke hei om vi møtes tilfeldig ute.

Sjønner ikke hvorfor de skal være så sinte på meg, jeg mente jo ikke å si det til folk, og i grunn sa jeg ikke hun var det heller med å spør om det var fakta at hun var det. Visste jo ikke det var fakta og det skulle være hemmelig, men de er hverfall fortsatt sure på meg, kjenner det er slitende.

Jeg venter barn med kompisen til han som er far til venninna min sin baby. Og har ikke lyst til at ting skal være på denne måten..

For min del, forstår ikke jeg hvorfor de er så sinte på meg.

Noen som vil si at de har grunn til å være sinte på meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett fra denne vinklingen av saken, så forstår jeg ikke at de er sure, nei. Høres ut som litt barnlig oppførsel.

Skrevet

nei... jeg hadde ikke blitt sur, men glad over at mine venner ønsket å dele det glade budskap som ett svangerskap faktisk er... (med mindre det ble fortalt i all fortrolighet og at utfallet kom til å være abort.. eller at man ville fortelle dette selv, så vær så snill og ikke si det før vi selv har fortalt...)

men slik du forteller her hadde jeg ikke blitt sur...

Hilsen ei som ble veldig glad da jeg fikk masse meldinger da jeg lå på barselavdeling med min sønn.... takket være min tvilling som delte det glade budskap på facebook..så slapp jeg å ta hele den ringerunden=)

Skrevet

Er helt enig med deg, da du ikke kunne vite at dette var hemmelig.

Syns venneparet deres overdriver dette veldig. Du har sagt du beklager, og mere kan du ikke gjøre. La dem bare furte da dette blir for dumt!

Skrevet

Du fikk høre det av en som ikke skulle ha sagt noe. Om han visste at det var en hemmelighet skulle ikke han ha sagt det til deg. Når du ikke visste at det var hemmelig kan ikke venninna di bli sur på deg. Du kan da ikke lukte at det er en hemmelighet;) Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg vel sagt det videre til folk i den tro om at det ikke var hemmelig, og at det bare var koselig å nevne det for folk hun kjente..

Gjest Morn du
Skrevet

Dette hadde jeg ikke blitt sur for nei.

Skrevet

Personlig så hadde jeg sendt sms/ringt til henne og spurt om det var sant - om hun var gravid? Jeg gjorde det med en venninne av meg. Fetteren min sa at hun var gravid så jeg sendte henne en melding og det viste seg at det ikke stemte.

Så jeg er glad jeg spurte henne før jeg spredde "ryktet" videre....;)

Men jeg kan likevel ikke skjønne at de skal bli såååå sure på deg og at de velger å furte i ukesvis. Det er bare barnslig og dust, i mine øyne.

Skrevet

Nei, det synes jeg faktisk var litt barnslig av venninna di. Jeg ville nok heller ha reagert med å spørre henne selv, i stedet for andre, men det er ingen vits i å bli sint for deg og å fortsette å være sint så lenge....HVertfall om det kun er det. Kanhende det er noe annet som hun ikke har villet si?

Skrevet

Så kjedelig situasjon!

Syns ikke det høres ut som de har noe å være sur for. Hvertfall ikke så lenge! Det må da gå ann å prate med hun? Si du har kjøpt en liten ting til gutten deres, og om dere ikke kan møtes.

Lykke til :)

Skrevet

Hvis man ikke vil at noen skal vite det, forteller man det ikke til noen heller....Det blir for dumt at de skal være grinete på deg, hvordan skulle du vite at det var hemmelig?

Skrevet

Vet ikke... Tror ikke jeg ville blitt sur når du sa unnskyld.

Men hvis du synes dette er trist, så send ei melding og spør hva som skjer?

Skrevet

Hvor hemmelig kan det være, når du har spurt folk om noe som du har hørt andre fortelle, uten at det er noe de har sagt til deg personlig? Herregud så irriterende det er med sånne par som er duosure. De er vel mest irriterte på seg selv for at de ikke har klart å holde kjeft selv.

Skrevet

Jeg synest også det er veldi barnslig og brydde meg ikke om hva folk sa da jeg ble gravid. Ble rett og slett litt sjokkert over hvordan de oppfører seg..

Sendte en melding til dem å gratulerte dem med gutten da han kom. Men har ikke hørt noe fra eller til etterpå.

Grunnen til at jeg synest det hele er dumt at vi ikke har fått orden på ting er jo at guttene våre kommer mest sansynlig til å være sammen med hverandre med fedrene. Og blir de gode venner så.

Takk for svar jenter :)

Hi

Skrevet

spør du meg så er det jo begrensa hvor lenge en graviditet er hemmelig... det kommer jo for en dag til slutt uansett,og hvis hu på død og liv skulle blitt forbanna på noen så må det jo være han som sa til deg hu var gravid,hvis han visste det var hemmelig da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...