Gå til innhold

nordnyma *overtid* !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du enda her?

Hvordan går det med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaaaaaaaa dessverre er jeg her!!! går egentlig ganske så greit, fikk en liten knekk hos legen i dag da han sa at de nødvendigvis ikke satt meg i gang etter 14 dager, blæ!!

hvordan går det med deg da? har du mye kynnere?

Skrevet

Uff, håper noe skjer av seg selv snart da, nordnyma! Hvorfor kunne de ikke sette deg i gang? Var det legen din som sa dette, eller har du fått vurdering av spesialist?

Det ser ut som jeg går i samme retning som deg :P lite som skjer her i gården, kombinert med lite/dårlig søvn pga vondt i bekken og hofter.

Har du kynnere eller lignende? Krysser fingrene for deg (og alle andre på overtid) at noe skjer snart!! :)

Skrevet

Æsj da.. Jeg som trodde du var på føden..

Joda, her er det bra, ikke så mye kynnere nei..

Trodde det starta i går morgest, men da jeg sto opp stoppa det helt. =/

Jaja, det er vel like rundt hjørnet :P

Men etter 14 dager? Det er jo lenge det... Du får prøve å "syte" deg til igangsettelse før den tid om du skulle gå så lenge.

Skrevet

er "bare", he he, 3 dager på overtid, så 14 dager ovrtid er leeeenge til!!

jeg trodde noe startet i går jeg også, men neeeida. jeg drikker bringebærblad te til den store gullmedaljen og får sterkere kynnere av det, lov å være litt optimist vel?? he he

håper vi kommer i gang snart. blir helt tussete av alle som har termin etter meg, men som har født!! jeg lengter så utrolig til å holde gullet i armene min, og få se hvordan han ser ut!!!!!!!!!!!!!!!!

dersom inget skjer skal jeg til jm på tirsdag, da blir det syting og klaging til henne!!! får be hun røske litt oppi der så ting skjer, he he, svigermor sa de gjorde det på henne med alle barna og da startet fødselen kort tid etter!

Skrevet

Ja, 14 dager er leeeenge.... Blir igangsatt etter max 12 dager her, men det er jo lenge det også..

Håper jeg ikke går så lenge.

Skal også til JM på tirsdag og da skal hun strippe meg. Blir skikkelig kontroll også, med UL for å sjekke fostervann osv, og så stripping. Og hun skal få gjøre det skikkelig også!

Håper innerst inne at jeg ikke trenger den overtidskontrollen da... :P

Skrevet

ja 12 dager er også lenge!!

jeg får bare en vanlig svangerskapskontroll på tirsdag viser det seg, så bestiller hun time til meg på kvinneklinikken, som sikkert er en dag senere i uken, og der blir det vel ul og gynekologisk sjekk og det der...

men jeg har bestilt at han skal komme ut i helgen så da slipper jeg vel flere kontroller;)

Skrevet

Jepp!! Jeg også har lagt inn bestilling nå til helgen, helst i morgen :)

Har vondt i magen, men mer som at hodet til ungen presser så mye nedover at det gjør vondt + kynnere liksom...

Sambo er på nattskift også, så ikke blir det noe sex.. (Ikke at det frister så veldig mye for tia men...)

Har du prøvd noen kjærringråd da eller lar du ting gå sin gang?

Skrevet

Hei jenter:) Kan jeg få være med her? Er 6 dager over termin nå når det har rundet midnatt:( Det verster er egentlig ikke at jeg er lei, men jeg blir mer og mer redd for den lille gutten inni der.

Jeg har hatt kynnere/maserier i en mnd og trodd at fødselen var rett rundt hjørnet, men nå har jeg mistet litt troen på at kroppen min skal få til dette her av seg selv.

De andre kom 9 dager før og en dag over termin. Hadde ikke trodd det skulle drøye så lenge denne gangen. 3.mann er en luring, stemmer visst på meg.

Jeg skal føde på sus, og der setter de meg igang 12 dager over, så fredag 15. er min nye "termindato".

Håper vi slipper og at babyene våre snart forstår at de må ut.

Skrevet

Såklart får du være med :D

Vi overtidsdamer må holde sammen vettu :P

Jeg hadde heller ikke trodd det skulle drøye så lenge denne gangen, har hatt på følelsen hele tiden at han skulle komme før termin...

Mulig det var nyttårsknipinga mi som gjorde utslaget :P

Når skal du på kontroll igjen da? Mandag?

Skrevet

Blir med her jeg ;)

Ble strippet på termin igår av spesialist på sykehuset, eneste effekten jeg merket av dette var ekstra vondt i flere timer etterpå.

Ikke er jeg moden nok til at de vil foreta noen igangsettelse heller, så dro derfra veeeldig skuffet for å si det slik.

Nå er det kontroll hos JM på ons, håper hun får også røska litt inni der..eller enda bedre - at lillegutt bestemmer seg for å komme ut før!

Så blir det nok enda et nytt besøk på fødeklinikken for ny vurdering.... :S

Fikk beskjed om at det var bedre at jeg hadde veldige bekkenplager og søvnmangel enn at de satte meg i gang. Så må jo stole på fagfolket regner jeg med..

Kjenner jeg er sykt utålmodig nå på slutten! Håper han kommer nå (helst i går)! Det er jo ingen tegn på fødsel.

Skrevet

Jeg skal til jm onsdag, overtidskontroll på sykehuset torsdag og blir satt igang fredag. Men jeg er redd for å gå lenge over, så jeg må nok til legen eller inn på føden for å sjekke at alt er bra med lillebror på mandag.

Jeg tror også at jeg har knipet igjen for godt før nyttår. Nå er det ikke mulig å åpne igjen:)

Skrevet

"kjekt" at vi er flere, hvis dere forstår hva jeg mener, føles litt støttende å ha noen å prate med som sitter med det samme!! er ikke direkte lei sånn sett jeg heller, men jeg sliter så utrolig med bekkenet og beina, kan ikke ligge i sengen i mer enn 1 time om gangen, da kommer jeg meg rett og slett ikke opp igjen pga smerter!! jeg syns de burde vurdert størrelsen på babyen når vi var 1 uke på overtid.

jeg kjenner masse liv helt helt nede, så kan jo krysse fingrene for at han er på vei nedover og snart er klar... ellers har jeg vært på kinsarvik naturkost å handlet meg ny lakrisrot te og bringebærblad te i dag, og vært å shoppet nye møbler, skal si det hjalp på humøret!!!!!

Skrevet

Forstår godt at det hjalp på humøret. Synd å si det, men shopping gjør ofte godt:)

Tror jeg også må kjøpe inn ny ladning bringebærbladkapsler. Har liksom ikke giddet kjøpe nye, for jeg har håpt fødselen skulle starte snart. Men jeg har mistet troen på at han kommer av seg selv...

Skrevet

Jeg melder meg også på her, hadde termin i går.... I og med at jeg har en skokk med venninner som har født i det siste og alle har kommet før tiden, synes jeg også det er godt å se at jeg ikke er alene om å gå over!!!!!

Har fått time på sykehuset for vurdering på mandag, og hvis ungen er i ferd med å bli for stor for meg (som min jordmor frykter) er det vel en sjanse for at jeg blir igangsatt da eller evt at de bestemmer seg for ks.

Krysser selvfølgelig fingrene for at han kommer av seg selv i løpet av helgen!!!!!!

Lykke til alle sammen, satser på fødeboom de nærmeste dagene ;)

Skrevet

Har nå hatt tak i hele dag, som har økt noe i styrke på ettermiddagen.

Nå ikveld avtok de litt igjen.

Er nok bare modningsrier da... =/

Har gått i trapper og spist kanel idag, så dagens dose kjerringråd er utført :P

Hvordan går det med dere da? Noen som kjenner noe?

Fullmåne igjen den 14. kan jo hvertfall håpe på effekt av den? :D

Skrevet

no er eg så forbanna lei at eg spyr!! har så sinnsykt vondt i beina og bekkenet, må opp å tisse hver time, og da må mannen hjelpe meg opp pga smerter, og så klarer jeg ikke gå på den foten jeg har lagt på, har og sinnsykt vondt i magen når jeg våkner om morgenen. glemmesak at eg orker å gå sånn her i over en uke til!!!!!!!!!!!!

måtte bare få ut litt frustrasjon.

prøvde sex, kanel, trapper og ananas i går, men ingen tegn til fødsel... blæææææææææææææ

jeg vil se babyen min, kose med han, susse på han, ååå som jeg lengter etter å få holde han i armene mine nå!!

Skrevet

Forstår deg så inderlig godt,grusomt og føle seg elendig,og bare gå og vente og vente. Men hold ut,du klarer det:-)))

Skrevet

hehe, ser jeg hadde en tøff morgen i dag tidlig ja... huff, godt humøret kome seg utover dagen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...