mortil3nå Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Når jeg har gått gravid har jeg SÅÅÅ fin hud! Ingen kviser og skimte og den er glatt og fin. Men når jeg ikke er gravid derimot er ikke huden noe fin i det hele tatt. Hvorfor? Hvilket hormon er det som spiller inn??? Jeg har ikke noe særlig forskjellig kosthold nå enn da jeg har vært gravid...Noe jeg kan gjøre?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 P-pillen Diane hjelper også mot uren hud... verd et forsøk?
*Darkspotted* Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 jeg sliter meg dette jeg og. minipille gjør at jeg har mer og. Men det eneste som hjelper meg er rens av hud to ganger daglig og skrubb to ganger i uken.
mortil3nå Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 Nei har prøvd to ganger tidligere...jeg blir sinnsyk ;o) nesten i alle fall..
litakine og Theodor Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 tja, kviser kommer ofte av testosteron, så du har kanskje mindre av det når du er gravid. For meg funket yasmin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå