Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Har holdt på noen uker med jevlig rocking med den tyngste ringen, 2,2 kg. Jeg er 170 høy og veier 55kg ca. Rocker for å stramme opp magen og forhåpentligvis bli kvitt "håndtak". Men, det er fortsatt helt sykt vondt hvis jeg rocker med ringen rett under navlen. Da treffer ringen rett oppå beina (lår beinet? der hvor det ikke ligger noe særlig med fettlag oppå. Blir det bedre etterhvert?? Har som nevnt rocket en stund nå, og det er fortsatt helt jævlig vondt akkurat der Og, merker dere resultater av rockingen? Jeg har ikke merket noen stor forskjell ennå, bortsett fra at jeg kjenner magemusklene bedre under fettet nå Merker godt at magen har blitt sterkere!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 hvis du er 170 og 55 kg, hvor har du håndtak? spør fordi da jeg, som og er 170 veide 55 kg fikk beskjed om at jeg var altfor tynn
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Samme lurer jeg også på. Når jeg var 170 og veide 56 kg sa folk til meg at: Nå er du alt for tynn! Men det har jo mye med benbyggning å gjøre også.. Noen har tung, og andre lett benbyggning. Ang rocking.. jeg rocker, og det kan gjøre litt vondt i HOFTEBENET, tror ikke du har lårben under navlen.. (haha) Bare å fortsette, går over etter en stund Lykke til med å bli kvitt håndtakene
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 "kjenner magemusklene bedre under fettet nå" Hvilket fett??
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Hehe, tro det eller ei.. men jeg har litt håndtak ja Og LITT ekstra på magen. Som sagt er det ikke vekten jeg er opptatt av, men å få strammet opp etter graviditet Hahaha, lårbeinet ja ikke hoftebeinet. Får være grenser på hvor misfostret jeg ser ut *ler* Da forsetter jeg rockingen og håper vondtene går over snart Takk jenter! HI
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Du har ikke sett meg naken 22:13, så du kan vel ikke bedømme hvordan jeg ser ut. Etter graviditet og slapt kosthold har det lille fettet jeg har på kroppen lagt seg på mage og på siden. Sånn er det Er normalt slank, men vil stramme opp slapp hud og bittelitt ekstra på magen. Grunnen til at jeg sa vekt og høyde var for at andre med lik kroppsbygning sikkert kan svare bedre på spørsmålet om smertene best HI
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Apropo rocking.. Tror jeg går å rocker litt nå, istede for å sitte her Tjohei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå