*Darkspotted* Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 hva er vanlig. bare kvinne få eller skal mann og ha?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 vet ikke hva som er vanlig, men i min verden skal jeg få en enstensring av han
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Jeg fikk en flott diamantring av min mann da han fridde. Vi hadde ikke ringer begge to, før vi tok på oss gifteringene under vielsen!
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 I opprinnelsen så var det bare kvinnen som hadde ring. Dvs. hun hadde en ring rundt halsen som forloveden satte en streng slik at han kunne lenke henne fast mens han dro på arbeid. Og på den måten var hun hans og ingen andre kunne få henne. Romantisk, ikke sant?
Silje_vanilje Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Her har vi begge to Jeg liker tanken på at han og ha ring på fingeren jeg
verdens heldigste mamma Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Jeg fikk en alliansering av mannen min etter at han fridde. En ring i hvitt gull med 3 diamenter. Har fått en diamant til da barnet vårt ble født, og så håper jeg å få er til når nestemann kommer :-) Da vi giftet oss satt vi begge på oss gifteringer.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Bare jeg har her:-) Ensteins diamantring med hvitt gull:-) Men om vi skulle vært forlovet i 10 år skulle vi begge hatt. Men vi forlovet oss for å gifte oss. Så et år etter forlovelsen gifter vi oss, og begge har ringer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå