Gå til innhold

Mye mas fra meg i dag, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har peiling på str. til stormberg parkdressene?

Skal kjøpe til barnehagen fra høsten igjen, og da er jenta mi blitt ca. 14-15 mnd. når hun skal begynne å bruke dressen, hvilke str?

De hadde str. 80, som er jo 1 år, så hadde de str. 92 igjen som er 2 år! Er det slik at man kan bruke str. 80 helt opp til 2 år? Hun blir 2 neste sommer, så passer jo egentlig fint:)

Maaange takk for svar, sitter å skal bestille på salget nå=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske umulig å svare på det der... Det er vanleg med ein størrelse mellom 1 og 2 år (86).

Guten vår brukte str 80 frå 6 - 12 mnd, 86 til 20 mnd og 92 vidare. Str 80 i vinterdress ville blitt for lite for han den vinteren han var 15 - 17 mnd(bursdag i sept), men 92 hadde blitt veldig stort igjen.

Lillesøster brukte 80 frå ca 10 - 15 mnd, og 86 fram til 2 år. Ho brukte str 80 i dress vinteren då ho var 12 - 14 mnd.

Skrevet

Det var det jeg tenkte, men synes det var litt rart, var de eneste str. de hadde! Men skal skrive en mail til de å høre før jeg bestemmer meg, vil være på den sikre siden:) Men takk for svar!

Hvis det er andre som har erfaringer med stormberg dresser, vil jeg gjerne høre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...