Gå til innhold

Hva er det som skjer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt mensen siden november! Jeg er seksuell aktiv, men vi har vært veldig forsiktig. Vi har brukt prevensjon, p-piller OG kondom. Men mensen har uteblitt. Så jeg tok en gravidietets-test i dag og den var negativ. Men i det siste så har jeg vært mer slapp og trøtt enn vanlig og jeg har tatt til tårene, litt for lett. Jeg hadde mens-kramper rundt den tiden den skulle komme, men da kom ingenting. Dette er litt frustrende! Jeg har snakket med helsesøster og hun mener at jeg bør vente en ukes tid og har ikke mensen komt då, så får jeg ta en test til.

 

Har dette skjedd dere?

Er det alikevel en sjanse for at jeg er gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...