Gå til innhold

noen som snuser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det like ille som å røyke mens man er gravid? hvilke skader kan det gjøre på fosteret?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Nikotin er nikotin, uansett om det kommer fra sigaretter eller snus. Det kan gjøre skade ja, men hvilke skader vet jeg ærlig talt ikke...

Skrevet

Ja tror nok desverre det!

Jeg snuste da jeg ble gravid (ikke planlagt), hadde sluttet å røyke noen år tidligere og hadde "bytta" det ut, snuste istedenfor.

Jeg slutta med dette da jeg fant ut at jeg var gravid. Hardt, men 10000% verdt det!!!!

Lykke til med sluttinga!!! :)

Skrevet

Jeg klarte dessverre ikke å slutte helt å snuse da jeg var gravid, men trappet mye ned, ca et par snus om kvelden.

Fødte en stor og frisk baby på 4450 gram og 55 cm. Men han hadde kolikk da, så det kan jo være pga snusingen. Skal hvertfall slutte helt om jeg blir gravid igjen.

Skrevet

Ingen har klart å påvise at snus er skadelig annet en for tannkjøttet. Derfor står det også på boksen at det KAN være farlig. Fordi de lærde strides. Og nå er det vel heller ikke nikotinen som er det værste i sigarettene.. det er alt det andre!

Jeg snuser foresten, sluttet å røyke i romjula så da er den fin å ha som en overgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...