enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 er i uke 39 og har tatt på et bind, syns det sildrer litt nå og da. det er litt gult det som kommer ut. Babyens hode er festet og ligger nok som en propp, så det er ikke mengdevis akurat. Noen som har erfaring eller vet?
3guttsmamma;) Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 jeg lakk fostervann med min nr 1..kjente ut som jeg tisset på meg for å være helt ærlig..de sa det kunne komme litt blod også og gjerne litt slim men det måtte ikke det og så lukter det litt søtt!! Gikk 2 timer fra jeg begynte å lekke og til riene begynte..så håper det skjer noe for deg snart.. Er du i tvil så ringer du føden..de er trent til å svare på sånt!!
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Klippet dette ut av babyverden.no Gravid uke 37 Lekker du fostervann? Mange av dem som tror de lekker fostervann blir overrasket når de får vite at det kun er utflod. Den kan nemlig være tynn og rikelig nå. Er du i tvil skal du alltid ta det opp med jordmor, lege eller fødested.
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2010 takk for svar:) Tror jammen jeg ser an til i morgen før jeg ringer, det var beroligende med infoen fra babyverden, Marnarmamma. Men selvsagt håper jeg på rier som vi alle gjør;)
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Ja ikke sant! Går å venter å håper på at det skal gjøre vondt, uff. Gruer meg litt jeg.. Hver gang jeg får ei falsk ri (ofte da dette er nr tre) tenker jeg "er det nå tro?" Mannen min reiser til Italia til mandag og blir der i tre dager. Det blir litt skummelt da jeg bor ca en time fra sykehuset, men klarer meg vel og skulle det gå skikkelig galt bor JM oppe på heia her. Krysser fingrene for at du kommer deg igang og at min venter litt til!
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2010 dette er min tredje også Jeg har to uker igjen til termin altså, men det er jammen meg flere plager nå syns jeg. Kroppen virker liksom innstilt på å sette igang når som helst! Dessuten er jeg stor og tror det er en stor gutt inni her! Slimproppen gikk julaften så jeg fikk litt forhåpninger om at han skulle komme før termin, er så utålmodig..... Da håper jeg at du klarer å holde igjen til mannen din kommer hjem igjen. Når er din termin?
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Ikke før 26. Gynekologen min har målt prinsen til å bli over 4 kg så regner ikke med at han venter til bebruar liksom.. ER flere vonter med nr 3 enn både nr 2 og 4. Mye mere falske rier og det sier også at man får mer sammentrekninger etter fødsel og de syntes jeg var vonde. De var jo liksom ikke til noe på en måte, bare vonde når man ammet... Vi har temmelig lik termin vi to da. Når har du? På julaften! Jøss, da ville jeg blitt utålmodig ja! Har du noen åpning? Moden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå