Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 ingen som holder ut mer? Puddinger. Forresten kan man jule til 20. dag også. 13. (sånn -- trettonde) Knut skal jula ut sa min farmor. hun var svensk, og Knut har navnedag 13. januar.
Gjest sug lut Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Selvsagt holder vi ut, her faller ikke en julespurv til jorden, og nesten ikke en barnål heller. Har begynt å gnage på pepperkakehuset, men ellers er det full pupp med nissevindu, tre og upraktiske duker.
Anne-B. Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Joda. Eldstejenta har vært på juletrefest med far sin og fått godtepose hjem til seg og sin spysjuke lillesøster. Sliter enda med noen julekaker og på søndag skal vi ha siste ribbemiddag for sesongen. Ai ai..
prekæs Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Å langt der i fra. Jula har vært ute siden 1.nyttårsdag, Men pusten er igjen i ferd med å komme inn. Jeg har sett på plasttre og tro det eller ei. Det jeg virkelig syntes var fint kostet 5000. Trodde hun fleipet med meg. Jeg kjøper aldri ett tre til 5000. Da er jeg heller sjuk neste jul og.
prekæs Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Plasttre til og med, med innebygd lys. vakkert, hvis man kan kalle ett plasttre vakkert. Jeg sjekket jo prisen først og trodde vel egentlig prisen var i en annen valuta. Det var en gavebutikk. Jeg får meg konglelampe til den prisen. Nesten.
Süsse Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 5000 lire, hehe. Vi fortsetter med hogging, borring og sette inn selv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 jeg holder ut, men det er mest pga at jeg ikke gidder å rydde. men i min oppdragelse skal julen ryddes ut 13 dag jul og ikke 13 januar
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2010 Jeg så også på det. Men nå var det til halv pris der jeg så... 2500 er jo faktisk bare eh... 6 juler, - 1 år for inflasjon, så la oss si 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå