Gå til innhold

Tips meg om ny serie jeg kan laste ned:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger med på Desperate Housewives, Grays, Private Practice, brothers and sisters og flashforward. Lyst å finne flere gøye serier, gjerne noe som ikke har kommet til norske tv skjermer enda:-) Liker veldig godt serier i den kategorien ovenfor, liker ikke vampyrgreier, for overnaturlige ting eller typiske gutteserier.

Noen som liker det samme som meg som kan anbefale med noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Cougar Town, akkurat startet på tvn og fem. :-)

Courtney Cox i en morsom serie :-)

Skrevet

Mad Men

Skrevet

Cougar Town er knallkjekk serie! Jeg har blitt hekta på den ;)

Jeg liker også How i met your mother,men det gjorde ikke mannen her hjemme hehe.

Skrevet

Har du sett L-word da? eller sex in the city? Vi har lastet ned L-word og sett en episode hver kveld, snart ferdig.. så da må vi også ha en ny å se!

S&C boksen lånte jeg av ei vennine og så flere episoder hver dag.

Greys laster vi ned når de frigis i usa =)

Er brothers and sisters veldig bra? eller bare litt? hehe

Skrevet

Vet ikke hvilke type serier du liker best, men jeg kan anbefale The Wire på det varmeste! Den er litt treg i starten, men gi den litt tid, du vil ikke angre! Er så sinnsykt bra, elsker den!:))

Skrevet

The Wire er kjempebra ja, og Six Feet Under.

Skrevet

Takk for tips. Brothers and sisters er knallbra:-) Men du trenger et par episonder for å komme inn i det:-)

Skrevet

Prison break!

Skrevet

The Shield om du liker politiserier fra USA. Den er helt sykt bra! Ble så hektet at vi såg alle 7 sesongene i løpet av julen.

Friday Night Lights on du liker amerikansk high school og am. fotball.

Ellers liker jeg Medium, Gossip Girls og the Hills.

Skrevet

The wire

Oz (om livet i et fengsel i USA.. kategori: Drama/Thriller)

Big Love

House

Noe går jo på tv her i Norge, men er ihvertfall serier jeg syns er bra, eller virker bra.

Skrevet

Jeg synes West Wing (Presidenten) er kjempebra, men kanskje ikke helt i din gate?

Akutten

Six feet under

House

Skrevet

Trauma er den beste serien som noensinne er laget. Blir bare bedre og bedre for hver episode. Anbefales!

Skrevet

Jeg synes Lipstick Jungle er veldig bra. Hvis du liker Greys og alle de så vil du sikkert like den også. Mener å huske at den er fra samme produsent som Sex og Singelliv.

Den har forresten gått på TV3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...