Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Følger med på Desperate Housewives, Grays, Private Practice, brothers and sisters og flashforward. Lyst å finne flere gøye serier, gjerne noe som ikke har kommet til norske tv skjermer enda:-) Liker veldig godt serier i den kategorien ovenfor, liker ikke vampyrgreier, for overnaturlige ting eller typiske gutteserier. Noen som liker det samme som meg som kan anbefale med noe?
Gjest irismor Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Cougar Town, akkurat startet på tvn og fem. :-) Courtney Cox i en morsom serie :-)
Emma&Adrian Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Cougar Town er knallkjekk serie! Jeg har blitt hekta på den Jeg liker også How i met your mother,men det gjorde ikke mannen her hjemme hehe.
Libido- Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Har du sett L-word da? eller sex in the city? Vi har lastet ned L-word og sett en episode hver kveld, snart ferdig.. så da må vi også ha en ny å se! S&C boksen lånte jeg av ei vennine og så flere episoder hver dag. Greys laster vi ned når de frigis i usa =) Er brothers and sisters veldig bra? eller bare litt? hehe
Sunnisol Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Vet ikke hvilke type serier du liker best, men jeg kan anbefale The Wire på det varmeste! Den er litt treg i starten, men gi den litt tid, du vil ikke angre! Er så sinnsykt bra, elsker den!)
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 The Wire er kjempebra ja, og Six Feet Under.
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Takk for tips. Brothers and sisters er knallbra:-) Men du trenger et par episonder for å komme inn i det:-)
PennyLane78 Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 The Shield om du liker politiserier fra USA. Den er helt sykt bra! Ble så hektet at vi såg alle 7 sesongene i løpet av julen. Friday Night Lights on du liker amerikansk high school og am. fotball. Ellers liker jeg Medium, Gossip Girls og the Hills.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. januar 2010 #12 Skrevet 8. januar 2010 The wire Oz (om livet i et fengsel i USA.. kategori: Drama/Thriller) Big Love House Noe går jo på tv her i Norge, men er ihvertfall serier jeg syns er bra, eller virker bra.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. januar 2010 #13 Skrevet 8. januar 2010 Jeg synes West Wing (Presidenten) er kjempebra, men kanskje ikke helt i din gate? Akutten Six feet under House
Det blide sørlandet! Skrevet 8. januar 2010 #14 Skrevet 8. januar 2010 Trauma er den beste serien som noensinne er laget. Blir bare bedre og bedre for hver episode. Anbefales!
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 8. januar 2010 #15 Skrevet 8. januar 2010 Jeg synes Lipstick Jungle er veldig bra. Hvis du liker Greys og alle de så vil du sikkert like den også. Mener å huske at den er fra samme produsent som Sex og Singelliv. Den har forresten gått på TV3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå