Gå til innhold

HAHAHAHAHA!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

right back at you alle dere som var sååå driiitsikre på at alle som ikke skulle ta vaksinen var syke i hodet og rare mennesker.

jeg er såååå glad for at jeg sto på mitt og ikke tok den.

syns virkelig de som var med i den antivaksine kampanjen fortjener en unnskyldning fra fhi og div andre folk som kalte dem raringer og alt mulig rart pga motstanden deres.

men håper virkelig ikke det kommer noen bivirkninger :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skrev i en annen tråd:

HAHAHA! Jeg ler HØYT av Hysteriafolket som snek i vaksinekøen, var redd for å dø, holdt friske barn hjemme fra skole/barnehage og som sutret og klagde over å ikke få vaksine fort nok, bra nok og godt nok.

HAHAHA! Det var dette med å sitte med skjegget i postkassen

- og jeg ler fortsatt!!!

Skrevet

De betalte attpåtil penger for å stå i kø i flere timer, hehe...

Skrevet

Tullinger!

Jeg visste det var lurt å stole på magefølelsen, ikke la seg smitte av Hysteria og ta livet lungt

20:49

Skrevet

Og dere ler så høyt fordi.....Har det nå kommet fram at vaksinen var unødvendig eller noe?

Skrevet

Jeg ler av alle dem som var redde for å dø, som mistet nattesøvnen, som holdt seg inne i flere uker, som snek i vaksinekøene osv, osv..

Tipper de føler seg litt dumme nå!

Skrevet

HVORFOR??? Det er ikke over....

Skrevet

Herregud, for noen evneveike idioter dere er. Landsbytullinger som ler og ler uten å kunne forklare hva faen dere ler av. Snakk om å være lam i bakhuet! Klarer dere å lese? Ser dere ikke at vi spør etter hva som har skjedd? Er det noen hjemme?

Skrevet

Her i huset er den heller ikke tatt ;) Folk maste og maste på at jeg, samboer og lillesnupp (som da var 6mnd) på 8mnd skulle ta den, men vi holdt oss laaaangt unna!!

Vi lever enda ;)

Skrevet

og for dere som nå trodde at svineinfluensaen var borte -nå kommer neste runde...og jeg er fortsatt glad for å ha vaksinert meg så jeg kan beskytte guttungen best mulig!

Skrevet

Du har da internett, menneske. Finn det ut selv!

Hilsen Landsbytulling nr.2

Skrevet

Ny runde? Hmm... når SÅ mange har vaksinert seg, hvordan kan det da oppstå ny runde? Da kan jo vaksinen umulig virke!!!

Skrevet

Da er det nok de uvaksinerte skeptikerne som kommer til å drukkne i sitt eget slim..

Skrevet

Landsbyidiotene vaksinerte seg ikke.

Skrevet

Siden media for en liten stund siden gikk ut å sa at ca halvparten av norges befolkning er vaksinert vil jo det si at 2,4 millioner mennesker ikke er vaksinert. Det har nok ikke nødvendigvis noe med om vaksinen funker eller ikke om det bryter ut en ny runde.

Helt utenfor tema, men måtte bare kommentere det.

Skrevet

er ikke svineinfluensabølgen ikke så ille som forventet, fordi så mange har vaksinert seg?

Det er jo fortsatt sjanse for at de som ikke har vaksinert seg skal få den? Bare myyye mindre enn det hadde vært om ikke så mange hadde vaksinert seg?

Eller er det noe annet som er funnet ut? Link?

Skrevet

Jeg har ikke tatt vaksina, men det har da vært forskere som hele tiden har påstått at den er livsfarlig, mens andre har påstått at den har vært livsnødvendig..

det er da ikke noe nytt han der kommer med?

Skrevet

Dette var da ikke noe nytt?? Ikke står det noe om at vaksinen er farlig heller..... BULL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...