Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så på tuppa den siste tia, tenkt abort og alt mulig, mista følelsene for barnefaren, vil ikke flytte dit han bor, langt ute på landet, å han vil heller ikke flytte... nå gleder jeg meg bare til å begynne å kjenne at jeg er gravid... lurer på når man kan kjenne at livmoren er kommet over "skambenet"? Gleder meg til å kjenne liv... så kansje d går mer opp for meg at d er noe der... føler meg så alene... er andre graviditet, så hører jo at ting skal skje litt fortere denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symfysen er et bedre ord for nederstpåmagenbeinet:)

Noen flergangs kjenner det allerede i uke 14-15 mens andre må vente helt til uke 20, eller i mellom en gang.

Jeg har gjort dette før og kjenner det nå, uke 16. Kanhende jeg har kjent det tidligere i sv.sk men er ikke helt sikker på at det var det det var:)

Det går helt fint alene også:) Synd når det skal være uenigheter rundt det og håper det blir en løsning som du kan være fornøyd med:D

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg kjente faktisk den første bevegelsen når jeg var 11+ ett eller annet. Nå er jeg 14+1 og kjenner faktisk litt bevegelser innimellom :)

Dette er faktisk mitt 5 svangerskap, men har bare ei jente da (3SA).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...