Gå til innhold

litt dumt spørsmål,men jeg må bare spørre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvordan er det med melk i puppene? noen som har fått det? eller i det minste tegn til det? jeg har overhode ikke tegn til det... når pleier man og få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melka kommer ikke før babyen har kommet ut.. (som jeg vet hvertfall.)

men enn kan få sånn blankaktig veske ut av puppene,men enn skal vel helst ikke klemme det ut.. det kalles vel råmelk elno:P så ikke tenk på at du ikke har det,helt normalt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt "melk" i brystene i en lengre periode nå,men er først når jeg dusjer under varmt vann det begynner å renne av seg selv.Termin 3mars.Tror det er så forskjellig når man får den første "melka".Var tidlig ute med det aller meste i svangerskapet mitt så det er sikkert en sammenheng der.

 

Førstegangsfødene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke no dumt spørsmål syns jeg!!Jeg lurte også på dette,og spurte derfor jordmor sist jeg var der..noen får gjerne melk tidlig,men det er råmelk,som tidligere skrevet her..det er helt normalt å ikke merke noe underveis i svangerskapet,men så kommer melken når babyen har kommet,og du har beg.å amme..!! Så ingenting å tenke på,den kommer når den skal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er har fått råmelk bare.. mye av melkeproduksjonen begynner etter ungen er født...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar,trodde jeg ikke skulle få det.. noe pga. jeg har silikon proteser.. men vis min kirurg har kuttet av den melke lederen i puppene, håper jeg at det bare er i en av dem.. og ikke begge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også silikonproteser i mine bryster og det ser ikke ut som det er noen hindring for melken...ennå hevrtfall.Blir spennende å se når barnet kommer og man skal begynne med ammingen.Men er foreløpig optimist:)Så lykke til til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen komplikasjoner med de? fordi mitt venstre bryst, er helt ømt/mistet følsen. Så der har kirurgen kuttet av en del nerver.. får vondt av og ta på de/brystvortene.. Den høyre får jeg veldig vondt i,når jeg er ute i kulda.. derfor er jeg veldig usikker på om jeg får melk i dem.. (kirurgen gjorde en dårlig jobb på meg).. blir spennende og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis vært veldig heldig med de jeg.Kan merke at høyre brystvorte kan til tider være mer øm enn den venstre,men ikke noe som er ubehagelig eller noe.Jeg har også piercet begge brystvortene tidligere,men de tok jeg ut da jeg fant ut at jeg ble gravid.Kommer til og med ut "melk" ut fra der hullene var hehe.

Håper du får igang produksjon uten noen problemer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...