Gå til innhold

Nyregruskuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Au-faenihelvetekuk. Det frister å reise på legevakt og få noe sprøytet i siden.

Jeg føler at jeg bruker 2% av lungene og jeg går som en gammel krok.

Men, det er alltid et men, jeg har garlic & coriander naan, laks og tomatbiter så det veier litt opp.

Au-kuk faen.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Og du klager på andres penisreferanser? Kuk meg her og kuk meg der (sa brura).

Stakkar, forøvrig, det høres forjævlig ut. Må det være sånn? Kan ikke du bare dra på legevakta så kan jeg ta maten din?

Skrevet

det var et fælt bilde jeg ikke trengte å se,.

hvorfor får noen nyresten?

Skrevet

Døh, hu derre Villancicos, også kalt Måneskinnsdama utenom juletider, og hennes prat om menns familiejuveler er ikke sunt for noen. Mine kuker kommer som følge av smerte (og ikke omvendt).

Sist gang jeg hadde det var det pga. kalsiumkrystaller, som igjen var pga. en kuk, for ikke å si julekuk, eller julaftenkuk, om du vil.

Skrevet

Hæ-kuk?

Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt at noen slenger dritt om meg uten at jeg får lov til å være tilstede. Lutern har rett, den som slenger om seg med kuker, trompa, polla osv osv er mer Patetica enn meg. Jeg er en uskyldig landsens jente som vet svært lite om slike ting......

Ellers, på joggetur du liksom Patetica - særlig.......

Skrevet

Ja FAKTISK penisprater, jeg tok meg en kjapp joggetur fordi vi glemte å handle vann. Hadde vi bodd der vi bodde før hadde jeg dødd på veien, men her er vi sentralt og selv om jeg tok en ekstra lang runde brukte jeg ikke mer enn 20 minutter totalt.

Skal jeg ringe deg hver gang jeg sier Sannheten, kanskje? Plinge deg på MSN?

Skrevet

Ja det kan du godt gjøre - blir billigere for deg slik, med tanke på at du sier sannheten kun hvert skuddår. Så når jeg ikke hører noe fra deg så går jeg ut i fra at du ljuger.

Stikk deg en tur inn på "vi som vil ha tilbake drømmehagen på teve" på facebook og terg noen der du istedetfor å slenge løgn og dritt om meg din late faen - for tror særlig at du jogget ja - og ihvertfall etter at du hadde kjøpt vann...... har aldri tatt det p-ordet i min munn eller tastatur jeg - er ikke min feil at du feilaktig kobler den artistiske utøveren Nacho Vidal med slike greier........

Skrevet

Fnys, det er en grunn til at jeg får gaver opp etter ørene når kongene kommer; jeg lyver faktisk ikke.

Forresten, på grunn av regnet hadde en halv fjellknaus rent over veien her, og likalpolitiet har vært her med de hvite båndene sine, og jeg fikk gjørme over joggeskoa, men det er halve moroa. Litt som Njujårkerne som sprayer gjørme på 4x4'ene sine. Men hos meg var det igjen ekte. Muren til huset over veien ble revet med, forresten, ups. Og de prøver å selge.

Television Española har ikke vist noe annet enn snø snø snø siden jeg har sett på fra halv ni i morges. Og fra mitt stuevindu/terrassedør kan jeg faktisk se snø selv. Igjen, det er ikke løgn og kan faktisk bildedokumenteres, akkurat som mine gjørmete joggesko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...