Treningsmamma har født ♥ Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Joda det går an Ta en titt på linken under )) http://treningslaila.blogg.no/1262585476__trene_styrke_i_trapp.html
Gjest mphs Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Klart det går. Det gjør mannen min stort sett annen hver dag.(den andre dagen er det annen trening) Undersiden blir brukt til entring der han entrer opp og ned med hele kropsvekten. Trener leggene i trappertinn. Har tau knytt fast overst i den øverste trappen og trener div arm rygg treninger og annet(er ikke sikker på alt han gjør her). Har også festet ett treningsstrikk der. Fortan trappen og over den ene døren har han et fingerbrett der han kan ta kroppsløft og tene fingrer. Dette er noe av det han gjør.
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er storfan av bloggen din, og har fått både nyttige tips og masse motivasjon etter å ha tittet innom den. Synes det er fantastisk at det i en ellers overfladisk og materialistisk bloggverden finnes fornuftige treningsmennesker med gode og faglige tips. Du har forresten noen helskjønne gutter, og lykke til med prøving på nummer tre. Du av alle har jo null problemer med å holde deg i form og å komme i ship shape etter fødsel.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 Tusen takk for det Lily Det skal jeg ta med meg videre. Kjempe glad for at du er blitt en fast leser ) Si gjerne i fra om det er noe du savner. Cathrine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå