Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Var ikke så ille sist. Jeg har kortere lunte og griner av alt jeg ser på TV, fra slankekrigen til Home and Away, hehe... Er det flere som er slik her inne?
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er også mer følsom, så på "jordmødrene" i går og griner bare jeg hører babygråt.. Kan også bli fortere sur og lei.. Tålmodighet er det noe jeg har lite av for tiden :-P
libe81 Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Hei. Jeg har det på akkurat samme måte! Sipper for absolutt alt! Helt okei hjemme i sin egen stue, men litt flaut innimellom når det er så mange fremmede til stede som ikke skjønner bæret... Tårene triller uansett både i glade situasjoner og triste situasjoner, og spesielt historier jeg får høre eller tv programmer. Tåpeligst av alle som jeg kommer på er en gang jeg så på Oprah... I et rom sto hundrevis av unge jenter i 10 års alderen. Plutselig dukket Hannah Montana opp på scenen, og jentene ble så glade at jeg måtte skrike litt for det.... Det verste er at det varer etter svangerskap også, hvertfall for min del... har vært sånn i ca 7 år nå, siden eldstemann ble født...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå