Gå til innhold

Mye gir dere i gave til barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

200kr er vel greit? Tenkte å kjøpe en leke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til noen fra barnehagen? 100 kr +/-

Skrevet

Her gir en max 150, og til barnahagebarn ligger det på mellom 70-100 kr for de fleste.

Skrevet

Ja noen i barnehagen

Skrevet

Rundt 100 lappen gir vi for:)

Skrevet

Oiiii... gir dere så mye! Jeg gir liksom en plass mellom 50 - 100 kroner.

Gjest sug lut
Skrevet

50-100. Men da har jeg også alltid et lager av ting som jeg veit passer alderen og som er kjøpt inn billig, så oftere femti enn hundre.

Skrevet

Jeg har ikke lyst å kjøpe blyanter heller..Hva får man for en 50 lapp?

Skrevet

Mellom 50 og 100 kroner er vanlig her..

Gjest sug lut
Skrevet

Mye forskjellig - hodelykter, lommelykter, lego, barbietøy, barbie-kloninger, samlekort - og brevpost, tegnesaker, hårpynt, osv osv osv.

Skrevet

Bruker mellom 50-100,- til barnehagebarn.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe en del ting på salg som vi har liggende, blir mange bursdager gjennom året, hadde gått konk skulle vi brukt 200 pr bursdag. Blir vel en 50 lapp ca, salgspris altså. :o)

Skrevet

80-100 kr ca. 200 var mye syns jeg!

Playmobil og Lego har ok småting til rundt hundrelappen.

Jeg har og gitt krabbesnøre f.eks- fra fengselsutsalg!

Sprell har mini xylofon til ca 100- med god lyd!

Musikkbutikker har f.eks fine maracas-egg i tre til samme pris.

Nå skal jeg sy noen sånne remser med bursdags-vimpler til bestevennene som har bursdag snart. Litt jobb men nesten gratis :-)

Skrevet

Mellom 80 og 100 kr. Det dobbelte til de to bestekompisene hans.

Skrevet

200 syns jeg var alt for mye. Her ligger det på ca. 100 kr.

Skrevet

Her har vi pleid å kjøpe en barne lommebok å lagt oppi en 50 lapp. :-)

Så da blir gaven på ca 70-80 kroner. Syns det holder jeg.

Skrevet

Mye man går for en 50lapp om man går i "riktige" butikker. Var på extra leker før jul og hamstret masse spill. Flere forskjellige spill fra 29,90 og det var skikkelige spill. 3 av de har vi før kjøpt til fullpris og ungene her i huset liker de veldig godt.

Går en i bokhandleren så får man overraskende mye for en 50lapp også. Kjøpte ett spill der for litt siden til 60kr. Ett spill som kommer til å bli utslitt her i huset tror jeg. Minsta på 4 liker det like godt som oss voksne.

Vi gir fra 50-100kr og det er det folk rundt her gir. Når ungene får penger i gave så ligger det på 70kr. Vi har fire barn fra 4-12 år og alle får for det samme virker det som. Noen som gir mye mer virker det som, men har man flere barn har man ikke mulighet til å gi for flere hundre kroner til hver bursdag. 4 bursdager denne uken unger skal i pluss at vi har bursdag her i huset også..... JIPPI)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...