Gå til innhold

Noen som har vaksiner barna sine, som ikke angrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår er ikke gammel nok enda, så vi vet ikke hva vi kommer til å gjøre.

Både jeg og samboeren er vaksinert da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg angrer ikke. Jeg har fått begge mine vaksinert. Jeg hadde derimot ikke kunnet leve med meg selv om jeg ikke hadde vaksinert de og de ble alvorlig syke. I dette tilfellet må jeg bare stole på anbefalingene fra myndighetene.

Skrevet

Hvis det hadde vært noen mulighet for at jeg ville komme til å angre, så hadde jeg aldri gjort det. Så nei, jeg angrer ikke.

Sånne standpunkt tar man FØR man gjør det, ingen vits i å angre etterpå.

Skrevet

Vi har vaksinert barna og er vaksinert selv. Nå skal minstemann vaksineres også (han var under 6 mnd når vi ble vaksinert før jul). Jeg velger å stole på helsemyndighetenes anbefalninger og angrer ikke på vaksineringen!

Skrevet

Er det svinevaksina du tenker på, eller det vanlege vaksinasjonsprogrammet?

Våre ungar får dei vaksinene som er anbefalt. Ja, eg har lest begge sider i diskusjonane om både mmr og pandemrix, og angrar ikkje. Heller ME om 20 år enn død av influensa no.

Både eg og mannen er og vaksinert mot svineriet.

Skrevet

Mine to har fulgt vaksinasjonsprogrammet til punkt og prikke, samt svineinfluensavaksine. Angrer ikke et sekund.

Skrevet

Angrer kanskje litt på at jeg vaksinerte vesla på 1 år for SI. Hun fikk det nemlig likevel...

Skrevet

Angrer absolutt ikke, og vaksinerer meg sjøl i morra.

Skrevet

trodde ikke en kunne få de tnår en har tadd vaksine. hvor lenge etter vaksinen ble hun syk da?

Skrevet

Jeg angrer ikke! Da trenger jeg ikke gå rundt med den angsten for at vi skal få det!

Skrevet

Er det noen som angrer på det da, tror du?

Forøvrig her jo hele svineinfluensaen og vaksineringen en farse, som den siste tids mediaoppslag har vist. Mer grunn til å ha angst for vanlig sesonginfluensa og mye annet svineri : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...