Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Var til jordmor i dag og hun kjente tydelig at hodet var begynnt å "finne veien" :-P. Er uke 33 så litt tidlig enda men er jo litt artig og da :-) Eneste jeg absolutt ikke har savnet er stikkningene i blæra når hodet presser ned... :-P Hvordan er det med dere da damer? Hvordan ligger knøttene for tiden? :-D
bianchi Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Å så spennende da! Men du får ta det med ro og hvile mye, så de holder seg inne noen uker til..... Jeg tror tv1 her fortsatt ligger med hodet ned (har gjordt det hele tiden), og nå har magen min sunket så er veldig spent på hvordan han ligger (kanskje festet seg??) Skal på kontroll om 5 dager, da er det 4 uker siden jeg var på kontroll så er spent...(jeg er i uke 34 nå..) Lykke til;)
ES76 Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Min tvilling1 har lagt med hodet ned kjempelenge - ligger helt nedi bekkenet så det er vanskelig å få mål av hodet. JM kjente på det på tirsdag, ikke festet enda, men laangt nede:) Mini ligger på skrå nedover med ryggen helt oppi ribbeina mine. De ligger rumpe mot rumpe:D
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 Ja begynner å kjenne på at det er på tide å slakke ned litt, men er jo så vanskelig! Er i ganske så god form og har så mye jeg vil ha gjort før babyene kommer! :-P Ja jenta her har også ligget med hodet ned lenge men er først nå siste uka jeg har kjent at det presset :-) Men rumpe mot rumpe da? Det må jo kjennes i ribbena etterhvert!! hehe! Mine ligger i ying/yang stilling :-P
hafize Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Var på kontroll idag og fikk beskjed om at TV! ligger i sete og TV2 i tverr. Og siden det er så nærme termin og at TV1 ligger så langt nede i bekkenet så blir det setefødsel. Har litt blandede følelser rundt det men.. Det går vel som regel greit det også
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2010 Uff ja, hadde også vært litt skeptisk da ja.. :-S Men som sagt så går det som regel greit, og er jo som regel skikkelig erfarne folk med på tvillingfødsel som kan sakene sine :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå