Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Ser ofte at stemor/ stefar får mye pepper her inne. Mye sikkert med god grunn, men sikkert mye ubegrunnet også. Mamma traff min stefar da jeg var 12 år. Og han har tatt imot min bror og meg fra første dag. Han har stillt opp på alt av skole og idrettsarragement. Han har ALDRI gjort noe forskjell på oss og sin egen sønn. ( min lillebror ) Nå som vi er voksne, stiller han opp på lik linje som mamma og pappa. Han er like mye bestefar for mine barn, som pappa er. De kaller han riktignok ved navn. Men det er det barna selv som har begynt med. Bare en liten hyllest til alle de fantasiske steforeldrene der ute...
2 små og en undulat Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Helt enig! Min stefar var den beste faren jeg noen gang kunne fått. Han har gitt meg en kjempefin oppvekst på alle måter, jeg kunne ikke bedt om en bedre stefar. Samtidig vil jeg også si at jeg også har verdens beste svigermor. Svigermødre får også mye pepper på forumet, så jeg vil benytte anledningen til å hylle steforeldre OG svigerforeldre:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Kan desverre ikke henge meg på verdens beste svigermor, men det henger nok sammen med at jeg ble bedt om å reise til helvette, da jeg tok sønnen hennes fra henne. Eller den gangen jeg kom hjem, og mitt navn var fjernet fra dørskiltet vårt, eller da hun sa jeg ikke var velkommen fordi hun var fra en fin familie.... Men man lærer seg å leve med det meste, og klarer fint å omgås henne i dag. Egentlig er det jo bare synd på henne. :-) HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå