Gå til innhold

Dere som jobber og har OS!!!!

Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere hjelpe meg litt her..

når de trekker fra OS, trekker de av det man tjener over 3000 i mnd, eller av alt man tjener? Jeg tjener 10500 før skatt, hvor mye skal de trekke av OS da?? Klarer ikke det regnestykket jeg!! Skal bare jobbe frem til sommeren, så skal ikke skatte så mye da.. kanskje 10 %??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Så hvis jeg tjener 80 000 på ett år så får jeg 10 513 i OS hver mnd før skatt?? Trodde virkelig de skulle trekke mer!! Kan det stemme da???

Skrevet

Tror de ser ut i fra dags/månedslønn, finner ut hva dette vil utgjøre på et år også regner OS utifra dette. Men skal ikke si for sikkert. Sånn gjorde de det med meg, men jeg har fast månedslønn.

For å få eksakt beløp så ville jeg ha sjekket med nav.

Skrevet

Prøvd å regne litt selv nå, må vel ta utgangspunkt i årsinntekt på 126000 siden jeg tjener 10500 i mnd, selvom jeg ikke skal jobbe hele året da.. Da vil jeg få 8800 ca i OS, trekker kanksje rundt 1000 i skatt, og rundt 1500 i skatt på lønnen, så da vil jeg få ca 16500 i OS og lønn tilsammen... og siden jeg tjener mer må jeg betale mer på bhg (kommunen dekker litt siden jeg ikke hadde inntekt tidligere), dvs at jeg med en 50 % stilling sitter igjen med ca 3000 kr mer i mnd enn hvis jeg ikke hadde jobbet... Det er jo helt vanvittig!!!! Skal jeg gidde jobbe 50 % for 3000 i mnd?????? Tviler jeg sterkt på as....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...